Картка об'єкта

Картка об'єкта — це панель із відомостями про об'єкт.

Щоб відкрити картку об'єкта:

  • натисніть на його позначку на карті або на рядок об'єкта у списку результатів пошуку;

  • натисніть правою кнопкою миші на цікаву вам точку на карті; у контекстному меню виберіть команду Що тут?

Вид картки об'єкта залежить від типу об'єкта.

Картки організацій містять:

  • Назву об'єкта і його тип.

    Назва являє собою посилання, перейшовши за яким, ви потрапите на сторінку з докладною інформацією про об'єкт (потрапити на неї можна також, натиснувши на кнопку Докладніше про організацію).

    На цій сторінці ви зможете залишити свій відгук про організацію і прочитати чужі відгуки, додати фотографію та побачити докладну інформацію про режим та особливості роботи організації.

  • — кнопку Зберегти. Натисніть на неї, і об'єкт буде збережено у списку Мої місця.

  • — рейтинг об'єкта — число від 0 до 10 (він підраховується за складною багатофакторною моделлю, що включає кількість опублікованих відгуків, конкретні оцінки та інші фактори) — і кількість наявних відгуків про роботу об'єкта.

  • Режим роботи об'єкта поточного дня: .

    Натисніть на цей рядок, щоб побачити повний режим роботи.

  • Якщо об'єкт є на панорамах, то у вміст картки включається фрагмент панорами з посиланням Подивитися на панорамі:

    Докладніше про панорами див. у розділі Панорами.

  • Якщо з об'єктом пов'язані фотографії, то у вміст картки включається фрагмент фотографії із зазначенням кількості пов'язаних фотографій:

    Докладніше про фотографії див. у розділі Фотографії.

  • Адресу об'єкта і зазначення адміністративної одиниці, у межах якої розташовано об'єкт. Якщо об'єкт розташовано в межах міста, у якому є метро, то до картки вноситься список трьох найближчих до об'єкта станцій метро із зазначенням відстані від них до об'єкта.

  • Номер телефону і посилання на сайт об'єкта.

  • Інформацію: список відомостей про об'єкт: про режим його роботи, про особливості (наприклад, про можливість або неможливість розплатитися карткою) тощо.

    Кнопку Докладніше про організацію, натисненням на яку ви перейдете на сторінку з докладною інформацією про об'єкт.

  • Оцінки і відгуки:

    • Вам подобається це місце? — натисніть на кнопку , щоб додати об'єкту позитивну оцінку, або на кнопку , щоб додати негативну. Вашу оцінку буде враховано під час обчислення рейтингу організації.
    • Відгуків про цю організацію — натисніть на кнопку, і ви перейдете до списку відгуків (на сторінку з докладною інформацією про об'єкт).

    Докладніше див. розділ Керування відгуками

  • Кнопку Виправити неточність — натисніть на неї, і відкриється форма, в якій можна виправити неточність карти і надіслати службі підтримки інформацію про це.

    Якщо ви виправили відомості про організацію, то відразу зможете побачити зміни у картці на Яндекс.Картах.

    Але до того часу, поки вони проходять перевірку, бачити їх (і повідомлення «Дякуємо, що оновили дані про цю організацію») будете тільки ви.

    Якщо перевірка покаже, що ваша правка не порушує правила і вимоги надання інформації, то зміни будуть доступними для всіх користувачів.

    Якщо ви представник компанії, внесіть зміни в Яндекс.Довідник.

  • Кнопку Додати організацію — після натиснення на неї відкривається форма, у якій можна додати організацію і надіслати службі підтримки інформацію про це.

  • Кнопку Побудувати маршрут . За її допомогою можна побудувати маршрут до об'єкта. Докладніше див. у розділі Побудова маршруту.

  • Кнопку Надіслати у телефон . За її допомогою можна надіслати push-сповіщення на свій мобільний пристрій. Докладніше див. у розділі Push-сповіщення.