Метрика

Аналітика форм

Аналітика форм — інструмент, призначений для сайтів, що активно використовують форми для заповнення. Наприклад, рядок пошуку на сайті, форму замовлення або форму зворотного зв'язку. Аналітика форм дозволяє зрозуміти, як саме відвідувачі сайту взаємодіють із формами.

Інструмент доступний у двох видах відображення даних: Конверсія форми і Поля форми.

Конверсія форми дозволяє побачити:

  • кількість переглядів сторінки з формою;
  • кількість взаємодій з формою;
  • кількість надісланих форм.

Звіт за полями форми містить такі дані:

  • час взаємодії з кожним полем форми;
  • незаповнені поля форми;
  • поля, з яких залишають сторінку з формою, не надіславши дані (тобто поля, які викликали труднощі під час заповнення).

Якщо на аналізованій сторінці є кілька форм, можна перемикатися між ними за допомогою списку форм.

Статистика за групою сторінок

Для перегляду статистики за групою сторінок можна використовувати додаткові символи у полі для введення URL.

Таблиця 1. Символи, що використовуються під час відображення статистики

СимволОписПриклад
*Відповідає будь-якій кількості будь-яких символів

Відобразити дані за всіма сторінками, URL яких починається з https://example.com/goods/, включаючи зазначену сторінку: https://example.com/goods/*.

Якщо ввести в поле адресу без символів, Метрика запропонує вам у випадній підказці рядок із символом *

~Умова є регулярним виразомВідобразити дані за сторінками, URL яких задовольняє регулярний вираз. Наприклад, ~http://example.com/.*

Розглянемо приклад. Потрібно отримати статистику щодо взаємодії відвідувачів сайту з рядком пошуку. При цьому цікава взаємодія з рядком на всіх сторінках сайту.

Щоб дані відобразилися в Аналітиці форм, введемо у поле адресу https://example.com/* (після введення цю ж адресу буде відображено у випадній підказці). Дані завантажуються автоматично і будуть сумарними для всіх сторінок, на яких є цей рядок пошуку.

Показ даних в iframe

Якщо ваш сайт захищено від показу в iframe (тобто в налаштуваннях сервера використовується заголовок X-Frame-Options), зібрані дані будуть недоступні для перегляду. Щоб переглянути дані про відвідування сайту, необхідно додати в налаштування сервера виняток для домену webvisor.com і його піддоменів, а також для домену вашого сайту за допомогою регулярного виразу

^https?:\/\/([^\/]+\.)?(yourdomain\.com|webvisor\.com)\/

Якщо ви використовуєте nginx, додайте такі винятки в конфігурацію:

location / {
        set $frame_options '';
        if ($http_referer !~ '^https?:\/\/([^\/]+\.)?(yourdomain\.com|webvisor\.com)\/'){
            set $frame_options 'SAMEORIGIN';
        }
        add_header X-Frame-Options $frame_options;
        ...
    }

де yourdomain\.com — ім'я домену вашого сайту. Використовуйте доменну зону вашого сайту (може відрізнятися від .com).

Підключення

Щоб отримувати дані за допомогою Аналітики форм, виконайте такі дії:

  1. У режимі редагування лічильника перейдіть на сторінку Код лічильника Яндекс.Метрики.
  2. Увімкніть опцію Вебвізор, карта скролінгу, аналітика форм.
  3. Встановіть змінений код лічильника на сторінки сайту, які містять форму.
Примітка. 
  • В інтернет-магазинах форма замовлення часто відображається тільки в тих випадках, коли в кошику є товари. Щоб переглянути звіт про взаємодію відвідувачів з такою формою, можна в браузері перейти на сайт магазину, покласти в кошик будь-який товар і після цього перейти в Метрику на сторінку зі звітом за формою.

  • Аналітика форм використовує дані, отримані за допомогою Вебвізора, і має відповідні обмеження щодо кількості звітів. Для одного сайту Вебвізор записує до 150 000 відвідувань на день. Лише частина з них буде включати процес заповнення форми, який потім буде оброблений Аналітикою форм. У звіті можна побачити дані про заповнення за 15 днів, включаючи поточний день.

  • Для коректної роботи Аналітики форм необхідно, щоб на сайті використовувалося кодування UTF-8, надсилання даних на сервер відбувалося в події submit.

Як правило, зібраних даних достатньо, щоб отримати якісний звіт щодо роботи відвідувачів з формами. Репрезентативність вибірки гарантується тим, що запис проводиться випадковим чином рівномірно протягом доби.

Питання і відповіді

За формою не збираються дані

У звіт Аналітики форм потрапляють тільки ті сторінки, де форми надсилаються за допомогою події submit. Сторінки, де надсилання форм відбувається за допомогою інших подій, у звіт не потрапляють.

Чому виникає помилка під час відкриття сторінки з формою?

Сторінка із формою може відкриватися з помилкою через те, що:

  • На вашому сайті використовується захист від показу в iframe (сайт повертає заголовок X-Frame-Options: SAMEORIGIN або X-Frame-Options: DENY).

    Для коректного відтворення відвідувань потрібно видалити код захисту (зверніться до вашого вебмайстра чи іншого співробітника, який відповідає за підтримку сайту) або налаштувати веб-сервер.

  • Файрвол комп'ютера або мережі блокує доступ:

    • До доменів metrika.yandex.ua та mc.yandex.ua.
    • До домену *.yandex.tld.
  • Сайт не відкривається без префікса www.

Що зробити, щоб Аналітика форм не рахувала дані за формою пошуку?

Щоб виключити з аналізу небажану форму, потрібно присвоїти їй CSS-клас -metrika-noform.

На сторінці є кілька форм, а у звіті подано дані лише щодо однієї з них. Як подивитися дані щодо інших форм?

Вибрати потрібну форму для перегляду можна у правому верхньому меню сторінки.

Чому в Аналітиці форм представлено дані не про всіх відвідувачів форми на сайті?

Аналітика форм використовує дані, отримані за допомогою Вебвізора, і має такі ж обмеження за кількістю звітів. Для одного сайту Вебвізор записує до 150 000 відвідувань на день. Зазвичай тільки частина з цих відвідувань включає заповнення форми.

Як правило, одержаних даних достатньо, щоб отримати якісний звіт за роботою відвідувачів з формами. Репрезентативність вибірки гарантується тим, що запис проводиться випадковим чином рівномірно протягом доби.