Дзвінки

Якщо ваші клієнти, відвідуючи сайт, часто уточнюють інформацію та підтверджують замовлення телефоном, ви можете відстежувати такі дзвінки і пов'язувати з ними дії відвідувачів сайту. Зокрема, можна дізнатися кількість дзвінків, їх якість та результат — наприклад, чи було здійснено купівлю після відвідування сайту.

Щоб отримувати ці відомості, слід користуватися послугами кол-трекера і через нього передавати дані про дзвінки в Метрику за допомогою API. Дзвінки належать до так званих офлайн-даних — для їх передавання на вашому сайті має бути реалізовано систему ідентифікаторів (Client ID або User ID). Перед надсиланням даних треба ввімкнути збільшений період обліку конверсій (дзвінків). Докладно див. документацію API.

Кол-трекер може передавати додаткову інформацію про дзвінки. Після опрацювання вона відображається у звітах групи Дзвінки.

Основні дані про дзвінки, які може передавати кол-трекер
Інформація Обов'язково Звіт
Дата і час дзвінка Так « Дзвінки, докладно »
Тривалість дзвінка Ні

« Якість опрацювання дзвінків »

« Дзвінки, докладно »

Тривалість очікування відповіді Ні

« Якість опрацювання дзвінків »

« Дзвінки, докладно »

Чи було пропущено дзвінок Ні « Якість опрацювання дзвінків »
Дзвінок був першим чи повторним Ні

« Джерела дзвінків »

« Дзвінки, докладно »

Номер телефону Ні « Дзвінки, докладно »
URL сторінки, на якій розміщено номер телефону Ні « Дзвінки, докладно »
Посилання на сайт кол-трекера Ні « Дзвінки, докладно »

Мітки.

Дають можливість вирізняти з усіх даних особливо важливі (наприклад, «клієнта не влаштувала ціна»).

Ні « Дзвінки, докладно »

У Метриці дзвінки відстежуються за допомогою цілей — під час першого передавання даних від кол-трекера створюється спеціальна ціль. Її відображено в сервісі, у розділі Налаштування → Цілі.

Ціль можна додавати в усі звіти сервісу. Під час додавання у звіт для неї стануть доступними цільові метрики (на основі переданих відомостей). Ці ж метрики подано у звітах «Якість опрацювання дзвінків» і «Джерела дзвінків». Ціль та її метрики можна вибирати як умову створення сегмента.

Окрім цього, ціль і сегменти можна використовувати під час ведення реклами в Яндекс.Директі та Яндекс.Дисплеї, а також для пошуку потенційних клієнтів за допомогою сервісу Яндекс.Аудиторії (із застосуванням технології look-alike).