Метрика

Параметри інтернет-магазинів

Метрика дає можливість формувати докладний звіт про замовлення, здійснені на сайті магазину.

Щоб налаштувати звіт, виконайте такі дії:

Крок 1. Створення цілі «Підтвердження замовлення»

  1. У сервісі Яндекс.Метрика перейдіть на сторінку редагування лічильника.
  2. У розділі Цілі створіть ціль типу URL сторінки або Подія.

Параметри у разі досягнення цих цілей повинні передаватися або на цільові сторінки, або при виклику функції reachGoal.

Залежно від типу цілі виберіть один із варіантів редагування коду лічильника.

Крок 2. Редагування коду лічильника

  1. Налаштуйте передачу параметрів візиту — у код лічильника додайте такі рядки:

    ...
    <script type="text/javascript">
    var yaParams = {/*Параметри візиту*/};
    </script>
    ...

    Також у код лічильника додайте параметр передачі інформації про замовлення params:window.yaParams||{ }:

    ...
    (function (d, w, c) {
     (w[c] = w[c] || []).push(function() {
    try { var yaCounterXXXXXX = new Ya.Metrika({id: XXXXXX, params:window.yaParams||{ }}); }
    catch(e) { }
    });
    ...
  2. Встановіть отриманий код на цільову сторінку (наприклад, на сторінку підтвердження замовлення). На інших сторінках можна залишити звичайний код лічильника.

  1. Додайте на сторінку сайту, яку було зазначено під час створення цілі типу Подія JavaScript, такий код:

    <script type="text/javascript"> var yaParams = {/*Тут параметри візиту*/}; </script>
  2. Коли ціль досягнуто, викличте таку функцію:

    yaCounterXXXXXX.reachGoal('TARGET_NAME', yaParams);

    де:

    • XXXXXX — номер вашого лічильника;
    • TARGET_NAME — будь-яке кодове слово для визначення вашої цілі (наприклад, ORDER);
    • yaParams — параметри замовлення.

Крок 3. Передавання параметрів замовлення у змінну yaParams

На цільових сторінках сайту потрібно передати інформацію про замовлення у змінну yaParams. Для налаштування передавання даних зверніться до вебмайстра або іншого фахівця, який відповідає за адміністрування сайту. Дані формуються за стандартом JSON.

Приклад формату передаваних даних:

var yaParams = {
  order_id: "12345",
  order_price: 123.45, 
  currency: "RUB",
exchange_rate: 1,
  goods: 
     [
        {
          id: "1", 
          name: "назва товару", 
          price: 100,
          quantity: 1
        } 
      ]
};

Ім'я

Тип

Обов'язковий

За замовчуванням

Опис

order_id

string або number

Ідентифікатор замовлення.

order_price

number

Cума замовлення, виставлена користувачеві, у валюті currency.

currency

string

Валюта замовлення (допускаються такі значення: RUR, RUB, UAH, BYN, USD, EUR, TRY, KZT, GBR, CNY, MDL, LVL, TMT, CAD, THB, AUD), за замовчуванням — національна валюта, яка визначається на основі регіону магазину.

exchange_rate

number

1

Курс обміну для валюти currency, якщо магазин використовує свій курс.

Якщо під час оформлення замовлення зазначається інша валюта, то для приведення до підтримуваної валюти потрібно зазначити currency (валюту, в яку потрібно перерахувати) і exchange_rate (курс перерахунку).

Наприклад: 1 у. о. = 11,5 грн, тоді currency = UAH, exchange_rate = 11,5.

goods

array

Масив товарів.

goods.id

string або number

Ідентифікатор товару магазину.

goods.name

string або number

Назва товару.

Рекомендуємо передавати цей параметр у звіт. Це дасть можливість легше орієнтуватися у списку товарів. Якщо ви передаєте параметр name, то передавати id необов'язково.

goods.price

number

0

Ціна товару у валюті currency.

goods.quantity

integer

1

Кількість товарів.

Ви можете передавати будь-які інші значення в параметрах. Вони оброблятимуться за тим же принципом, що і параметри у звіті Параметри візитів. При цьому для інших параметрів слід використовувати окрему змінну, що відрізняється від yaParams.