Офлайн-конверсії

Часто клієнти оформлюють замовлення онлайн, а оплачують у пункті самостійного вивезення. За допомогою Яндекс.Метрики можна пов'язувати дії клієнтів на сайті та поза інтернетом і враховувати офлайн-конверсії.

Офлайн-конверсії відстежуються за допомогою цілей і можуть використовуватися в усіх звітах Метрики, а також під час сегментації. Для офлайн-цілей розраховуються цільові метрики (наприклад, конверсія, кількість цільових візитів). У результаті отримана інформація допоможе точніше оцінювати ефективність різних каналів залучення аудиторії та краще розуміти, як клієнти приходять до конверсії.

Мал. 1.

Передавання та оброблення даних

Відстеження офлайн-конверсій у Метриці налаштовується за допомогою цілі типу JavaScript-подія, а дані про конверсії передаються через CSV-файл. Окрім цього, перед надсиланням офлайн-даних слід підготувати спеціальні ідентифікатори: Client ID або User ID.

Передавати інформацію можна через API Метрики або у веб-інтерфейсі. Докладно про передачу даних за допомогою API.

Нижче описано підготовку та передавання інформації через веб-інтерфейс.

  1. У розділі Налаштування → Цілі створіть ціль типу JavaScript-подія. Як ідентифікатор цілі зазначте важливу для відстеження подію (наприклад, підтвердження замовлення — «order_confirmed»). Цей ідентифікатор знадобиться під час формування CSV-файлу.

    Якщо ви хочете аналізувати офлайн-конверсії окремо від конверсій на сайті, ви можете зазначити у полі Назва найбільш зрозумілі значення (наприклад, «Купівля в офісі», «Офлайн-ціль» або «Оплата готівкою»). Так ціль можна буде легко знайти у загальному списку.

  2. На вкладці Завантаження даних, у блоці Завантаження офлайн-конверсій, увімкніть збільшений період обліку конверсій.

    Примітка. Перед завантаженням файлу зачекайте стільки часу, скільки зазвичай минає між діями відвідувачів на сайті та офлайн. Наприклад, якщо на викуплення товару в пункті самостійного вивезення у вас відведено до 10 днів, завантажувати дані варто не раніше ніж через 10 днів після ввімкнення збільшеного періоду обліку конверсій. Це дасть можливість зібрати у Метриці максимально повні дані щодо офлайн-конверсій.
  3. Сформуйте CSV-файл із даними про конверсії, дотримуючись рекомендацій.

  4. Завантажте файл у Яндекс.Метрику.

Підготовка CSV-файлу

Специфікація формату CSV

Опис формату СSV

Поля для передавання данихПоля підтримують ієрархічну структуру даних.
Назва поля Обов'язково Опис Приклад
ClientID | UserID Так Ідентифікатор відвідувача сайту P12345
Target Так Ідентифікатор цілі, заданий під час створення цілі у веб-інтерфейсі order_confirmed
DateTime Так Час, коли відбулася конверсія (у форматі Unix Time Stamp) 1481718166
Price Ні Цінність цілі 1000
Currency Ні

Трилітерний код валюти за ISO 4217.

Якщо передається інша валюта, буде надіслано нульові значення замість валюти і суми.

RUB

Завантаження файлу

Щоб завантажити підготовлений файл із даними, перейдіть у розділ Налаштування (вкладка Завантаження даних). Потім у блоці Завантаження офлайн-конверсій виконайте таке:

  1. Натисніть на кнопку Завантажити дані.
  2. У вікні, що з'явилося, виберіть тип файлу, залежно від типу ідентифікатора, який ви хочете завантажити (UserID або ClientID).
  3. Виберіть файл на вашому комп'ютері та додайте коментар до завантаження, якщо це потрібно.
  4. Натисніть на кнопку Завантажити дані.

Приклад CSV-файлу для завантаження даних