Метрика

Офлайн-конверсії

Часто клієнти оформлюють замовлення онлайн, а оплачують у пункті самостійного вивезення. За допомогою Яндекс.Метрики можна пов'язувати дії клієнтів на сайті та поза інтернетом і враховувати офлайн-конверсії.

Офлайн-конверсії відстежуються за допомогою цілей і можуть використовуватися в усіх звітах Метрики, а також під час сегментації. Для офлайн-цілей розраховуються цільові метрики (наприклад, конверсія, кількість цільових візитів). У результаті отримана інформація допоможе точніше оцінювати ефективність різних каналів залучення аудиторії та краще розуміти, як клієнти приходять до конверсії.

Передавання та оброблення даних

Відстеження офлайн-конверсій у Метриці налаштовується за допомогою цілі типу JavaScript-подія, а дані про конверсії передаються через CSV-файл. Окрім цього, перед надсиланням офлайн-даних слід підготувати спеціальні ідентифікатори: Client ID або User ID.

Передавати інформацію можна через API Метрики або у веб-інтерфейсі. Докладно про передачу даних за допомогою API.

Нижче описано підготовку та передавання інформації через веб-інтерфейс.

  1. У розділі НалаштуванняЦілі створіть ціль типу JavaScript-подія. Як ідентифікатор цілі зазначте важливу для відстеження подію (наприклад, підтвердження замовлення — «order_confirmed»). Цей ідентифікатор знадобиться під час формування CSV-файлу.

    Якщо ви хочете аналізувати офлайн-конверсії окремо від конверсій на сайті, ви можете зазначити у полі Назва найбільш зрозумілі значення (наприклад, «Купівля в офісі», «Офлайн-ціль» або «Оплата готівкою»). Так ціль можна буде легко знайти у загальному списку.

  2. На вкладці Завантаження даних, у блоці Завантаження офлайн-конверсій, увімкніть збільшений період обліку конверсій.

    Примітка. Перед завантаженням файлу зачекайте стільки часу, скільки зазвичай минає між діями відвідувачів на сайті та офлайн. Наприклад, якщо на викуплення товару в пункті самостійного вивезення у вас відведено до 10 днів, завантажувати дані варто не раніше ніж через 10 днів після ввімкнення збільшеного періоду обліку конверсій. Це дасть можливість зібрати у Метриці максимально повні дані щодо офлайн-конверсій.
  3. Сформуйте CSV-файл із даними про конверсії, дотримуючись рекомендацій.

  4. Завантажте файл у Яндекс.Метрику.

Підготовка CSV-файлу

Специфікація формату CSV

Опис формату СSV

Таблиця 1. Поля для передавання даних

Поля підтримують ієрархічну структуру даних.
Назва поляОбов'язковоОписПриклад
ClientID | UserIDТакІдентифікатор відвідувача сайтуP12345
Target ТакІдентифікатор цілі, заданий під час створення цілі у веб-інтерфейсіorder_confirmed
DateTime ТакЧас, коли відбулася конверсія (у форматі Unix Time Stamp)1481718166
Price Ні Цінність цілі 1000
Currency Ні

Трилітерний код валюти за ISO 4217.

Список підтримуваних валют
  • UAH — українська гривня;
  • RUB — російський рубль;
  • BYN — білоруський рубль;
  • EUR — євро;
  • USD — долар США;
  • GBP — фунт стерлінгів;
  • TRY — турецька ліра;
  • AUD — австралійський долар;
  • CAD — канадський долар;
  • CNY — китайський юань;
  • KZT — казахстанський теньге;
  • TMT — туркменський манат;
  • LVL — латвійський лат;
  • MDL — молдавський лей;
  • CHF — швейцарський франк;
  • THB — тайський бат;
  • YND — умовні одиниці.

Якщо передається інша валюта, буде надіслано нульові значення замість валюти і суми.

RUB

Завантаження файлу

Щоб завантажити підготовлений файл із даними, перейдіть у розділ Налаштування (вкладка Завантаження даних). Потім у блоці Завантаження офлайн-конверсій виконайте таке:

  1. Натисніть на кнопку Завантажити дані.
  2. У вікні, що з'явилося, виберіть тип файлу, залежно від типу ідентифікатора, який ви хочете завантажити (UserID
    [no-highlight[

    Ідентифікатор відвідувача сайту, призначений власником сайту.

    ]no-highlight]
    або ClientID
    [no-highlight[

    Ідентифікатор відвідувача сайту, призначений Яндекс.Метрикою.

    ]no-highlight]
    ).
  3. Виберіть файл на вашому комп'ютері та додайте коментар до завантаження, якщо це потрібно.
  4. Натисніть на кнопку Завантажити дані.

Приклад CSV-файлу для завантаження даних