Метрика

Відстеження офлайн-даних

Під час відвідування сайту Яндекс.Метрика збирає інформацію про характеристики відвідувача, його поведінку на сторінках сайту, виконані цільові дії тощо. Проте в бізнесі можуть бути й інші значущі відомості, які збираються поза сайтом: факт оплати, дзвінка тощо. Дані про ці дії можна передавати у Метрику та пов'язувати поведінку ваших клієнтів на сайті з їхніми діями в офлайні.

За допомогою передавання офлайн-даних власники сайтів можуть вирішувати ряд завдань, наприклад:

  • пов'язувати онлайн- та офлайн-історію користувачів і бачити повнішу картину лійки конверсії;
  • використовувати офлайн-дані для реклами — формувати сегменти для реклами у Директі, зокрема й за допомогою технології пошуку схожих користувачів, що доступна у сервісі Яндекс.Аудиторії (look-alike).

Як офлайн-дані можна передавати:

Щоб пов'язувати офлайн-дані з відвідувачами сайту та додавати їх до візитів, Метрика призначає кожному відвідувачу ідентифікатор — ClientID. Водночас ви можете використовувати власну систему ідентифікаторів відвідувачів. Для Метрики ваш ідентифікатор буде називатися UserID.

Примітка. Рекомендуємо передавати дані, використовуючи ClientID
[no-highlight[

Ідентифікатор відвідувача сайту, призначений Яндекс.Метрикою.

]no-highlight]
, наприклад, якщо на сайті немає системи ідентифікаторів або для вас вона не важлива, UserID
[no-highlight[

Ідентифікатор відвідувача сайту, призначений власником сайту.

]no-highlight]
— якщо на сайті вже сформовано систему ідентифікаторів відвідувачів (наприклад, за логіном), і ви активно працюєте з цими даними.

Якщо ви вирішили використовувати ClientID під час передавання офлайн-даних, слід спочатку отримати ці ідентифікатори за допомогою методу getClientID, а потім надіслати їх разом з іншими даними у CSV-файлі.

Якщо ви використовуєте власні ідентифікатори, їх слід передавати у Метрику за допомогою методу setUserID, щоб пов'язувати UserID із ClientID. Потім передати UserID та інші дані в CSV-файлі.

Власні ідентифікатори буде прив'язано до ClientID
[no-highlight[

Ідентифікатор відвідувача сайту, призначений Яндекс.Метрикою.

]no-highlight]
лише для тих відвідувачів сайту, під час відвідувань яких метод було викликано. Для збирання повнішої статистики рекомендуємо зачекати деякий час, поки в Яндекс.Метрику буде передано більший обсяг даних.

Під час роботи з офлайн-даними — і конверсіями, і дзвінками — потрібно заздалегідь увімкнути збільшений період обліку конверсій.

Збільшення періоду обліку конверсій

Опція Увімкнути збільшений період обліку конверсій
[no-highlight[

У розділі НалаштуванняЗавантаження даних Яндекс.Метрики.

]no-highlight]
розширює інтервал, протягом якого дані про візит у Метриці можна змінити, зокрема доповнити інформацією про офлайн-конверсії або про дзвінок.

За замовчуванням нові дані (зокрема й офлайн-конверсії та дзвінки) додаються до візиту протягом 16 годин після його завершення. Це дає можливість за потреби відкорегувати інформацію про візит у базі даних Метрики (наприклад, додати до нього нові перегляди та коректно зафіксувати його тривалість). Після того як мине 16 годин, дані про візит змінити неможливо.

Зазвичай між діями в офлайні та онлайні минає понад 16 годин. Отже, щоб додати офлайн-дані до візитів, слід збільшити період обліку конверсії — він становитиме 21 день. Це означає, що дані про офлайн-конверсії буде додано до візиту в Метриці, якщо між останнім візитом відвідувача на сайт і моментом обробки файлу з даними про офлайн-конверсії минуло не більше ніж 21 день.

Увага! Збільшений період обліку конверсій буде застосовуватися лише до тих візитів, які буде зафіксовано в Метриці після ввімкнення опції. Інтервал для зміни інформації про візит буде збільшуватися поступово: так, наступного дня після ввімкнення опції він становитиме одну добу й продовжуватиме постійно рости, поки через 21 день не досягне свого максимального значення.

Офлайн-конверсії та дзвінки буде додано до того візиту відвідувача, який їм передував. Наприклад, у відвідувача було три візити: 1 березня, 5 березня та 11 березня. При цьому 10 березня він викупив замовлення в точці продажу, і цю дату було зафіксовано в CRM. А 20 березня менеджер надіслав дані в Метрику: замовлення, викуплене 10 березня, буде додано до візиту клієнта на сайт, який відбувся 5 березня.

Також увімкнути та вимкнути опцію можна за допомогою API Метрики:

Увімкнення збільшеного періоду обліку конверсій

Увімкнення збільшеного періоду обліку дзвінків