Метрика

Приклади надсилання параметрів відвідувачів

Надсилання власних даних через CSV-файл для підбирання аудиторії у Яндекс.Директі

Уявімо інтернет-магазин книг. Крім інформації про суму та склад замовлень власнику сайту відома докладніша інформація про покупців: вік, наявність дітей та їхній вік.

Власник сайту хоче проаналізувати інформацію про вік дітей і використовувати її для підбирання аудиторії рекламної кампанії у Яндекс.Директі. При цьому власник сайту не використовує свою систему ідентифікаторів.

Крок 1. Підготовка і передавання даних

Оскільки інформація про вік зберігається у базі даних сайту, для передавання цих даних у Метрику необхідно сформувати файл у форматі CSV відповідно до вимог.

  1. Оскільки ми не використовуємо власну систему ідентифікаторів, запитаємо ідентифікатор користувача, заданий Метрикою, за допомогою методу getClientID.

    yaCounterXXXXXX.getClientID()

    Отримаємо відповідь:

    "12345"

    де

    • XXXXXX — номер вашого лічильника;
    • 12345 — значення рядка.
  2. Вивантажимо отримані дані та сформуємо файл із додатковою інформацією про відвідувачів.

Потім в інтерфейсі Метрики завантажимо сформований файл та отримаємо звіт.

У звіті видно, що у відвідувачів є діти 8–13 років. Це шкільний вік, тому таким відвідувачам можна пропонувати товари шкільної тематики напередодні початку навчального року.

Крок 2. Використання даних у Яндекс.Директі

Щоб використовувати отримані дані у Директі, створимо сегмент із необхідними параметрами відвідувачів в інтерфейсі Яндекс.Метрики.

  1. Перейдемо в будь-який звіт, наприклад Джерела, зведення.
  2. Натиснемо на значок .
  3. Виберемо умову: ХарактеристикиПараметри відвідувачів.
  4. Збережемо отриманий сегмент.
  5. У Директі додамо умову для підбирання аудиторії.

Передавання даних про тип відвідувача (клієнт або партнер)

У цьому випадку розрізнити тип відвідувачів можна залежно від того, використовували вони посилання Вхід для клієнтів чи Вхід для партнерів. Як і у випадку з передаванням даних із вашої власної бази, на сторінку сайту потрібно додати спеціальний код: він перевірятиме реферер (за яким посиланням відвідувач потрапив на сторінку авторизації), і передаватиме відповідне значення у полі методу userParams:

yaCounterXXXXXX.userParams({
     status: "client"
});
yaCounterXXXXXX.userParams({
     status: "partner"
});

XXXXXX — номер вашого лічильника.

Передавання даних із форми для заповнення

Реєстрація на сайті через форму

Уявімо інтернет-журнал для любителів домашніх тварин, де відвідувачі у момент реєстрації можуть зазначити, який саме у них вихованець. У цьому випадку дані можна забирати з відповідного поля форми, яку заповнюють відвідувачі:

yaCounterXXXXXX.userParams({
pet: "собака"
});
Надсилання заявки через форму

Припустимо, що кампанія із доставки їжі хоче окремо аналізувати дохід від відвідувачів у різних районах міста. При цьому відомо, що клієнти зазвичай замовляють доставку на одну і ту ж адресу — тож район можна винести на рівень відвідувача:

yaCounterXXXXXX.userParams({
delivery: "Поділ"
});