Метрика

Директ

Користувачам Яндекс.Директа у Метриці доступні додаткові звіти за рекламними кампаніями в Директі.

Щоб звіти Метрики відображали інформацію про кампанії Директа, потрібно у Яндекс.Директі на сторінці Параметри кампанії:

  • зазначити номер лічильника у полі Лічильники Метрики;

  • залишити активною опцію Розмітка посилань для Метрики (до посилань з оголошень Директа буде додано мітку yclid=...).

Ви можете використовувати обидва способи одночасно.

Увага! Якщо ваш сайт не допускає використання довільних параметрів URL, вимкніть опцію Розмітка посилань для Метрики. Якщо при цьому ви не зазначили номер вашого лічильника, у звітах Метрики не буде даних про кампанії Директа.

Різниця даних у звітах Метрики і Директа

Дані статистики щодо рекламної кампанії в Директі можуть відрізнятися від даних щодо цієї ж кампанії в Метриці. У статистиці Директа відображаються кліки, які не були відфільтровані системою захисту від склікування оголошень. Тільки за цими врахованими кліками підраховується статистика в Яндекс.Директі.

У звіті Рекламні системи показується кількість візитів, які відбулися за всіма кліками, і за врахованими, і за неврахованими. Звіти Директ — зведення, Директ — майданчики і Директ — витрати показують візити за врахованими кліками (візити за неврахованими кліками у цих звітах подивитися неможливо).

При цьому кількість кліків, врахованих у Яндекс.Директі, та кількість візитів і кліків, відображених у звітах Метрики, може відрізнятися. Нижче наведено причини, з яких клік або перегляд іноді може бути не зарахований Метрикою:

  • некоректне встановлення коду лічильника;
  • номер лічильника не зазначено у налаштуваннях кампанії Директа або не увімкнено опцію Розмітка посилань для Метрики;
  • наявність у браузері, ОС користувача або на корпоративному проксі-сервері блокувальника реклами, який може містити правила для блокування лічильників;
  • технічні проблеми — віддаленість сервера, який обслуговує виклик лічильника, і завантаженість каналу інтернет-провайдера;
  • Метрика не враховує дані, якщо користувач пішов зі сторінки сайту до того, як завантажився лічильник Метрики, а також, якщо на сайті встановлено циклічний редирект.