Директ

Для користувачів Яндекс.Директа в Метриці можуть бути доступними додаткові звіти за рекламними кампаніями (Джерела → Директ).

Звіти групи «Директ» відображаються, якщо виконано хоча б одну з таких умов:

  • У Яндекс.Директі на сторінці Параметри кампанії зазначено номер лічильника в полі Лічильники Метрики.

  • У Метриці є дані про кліки на оголошення Директа на основі мітки yclid. Ця мітка додається до адреси посилання з оголошення автоматично, якщо в параметрах кампанії Директа ввімкнено опцію Розмічувати посилання для Метрики.

В іншому випадку звіти не буде відображено в Метриці.

Під час налаштування кампанії в Директі можна використовувати обидві умови одночасно.

Увага. Якщо ваш сайт не допускає використання довільних параметрів URL, вимкніть опцію Розмічувати посилання для Метрики. Якщо при цьому ви не зазначили номер вашого лічильника, у звітах Метрики не буде даних про кампанії Директа.

Різниця даних у звітах Метрики і Директа

Дані статистики щодо рекламної кампанії в Директі можуть відрізнятися від даних щодо цієї ж кампанії в Метриці. У статистиці Директа відображаються кліки, які не були відфільтровані системою захисту від склікування оголошень. Тільки за цими врахованими кліками підраховується статистика в Яндекс.Директі.

У звіті Рекламні системи показується кількість візитів, які відбулися за всіма кліками, і за врахованими, і за неврахованими. Звіти Директ — зведення, Директ — майданчики і Директ — витрати показують візити за врахованими кліками (візити за неврахованими кліками у цих звітах подивитися неможливо).

При цьому кількість кліків, врахованих у Яндекс.Директі, та кількість візитів і кліків, відображених у звітах Метрики, може відрізнятися. Нижче наведено причини, з яких клік або перегляд іноді може бути не зарахований Метрикою:

  • некоректне встановлення коду лічильника;
  • номер лічильника не зазначено у налаштуваннях кампанії Директа або не увімкнено опцію Розмічувати посилання для Метрики;
  • наявність у браузері, ОС користувача або на корпоративному проксі-сервері блокувальника реклами, який може містити правила для блокування лічильників;
  • технічні проблеми — віддаленість сервера, який обслуговує виклик лічильника, і завантаженість каналу інтернет-провайдера;
  • Метрика не враховує дані, якщо користувач пішов зі сторінки сайту до того, як завантажився лічильник Метрики, а також, якщо на сайті встановлено циклічний редирект.