Метрика

Цілі та конверсії

Для кожного лічильника Метрики під час налаштування його параметрів можна створювати цілі.

Ціль — це дія відвідувача, у якій зацікавлений власник сайту: перегляд певної кількості сторінок, відвідування конкретної сторінки, натиснення на кнопку, перехід за посиланням, оплата замовлення тощо.

Досягнення цілі — виконання заданої у параметрах цілі умови.

Візит, протягом якого відбулося досягнення цілі, називається цільовим візитом. Упродовж одного цільового візиту може відбутися кілька досягнень однієї і тієї ж цілі.

Відношення кількості цільових візитів до загальної кількості візитів називається конверсією.

Типи цілей

Цілі поділяються на кілька типів за різними критеріями.

За умовою досягнення цілі:
  • Кількість переглядів. Перегляд певної кількості сторінок сайту.
  • Відвідування сторінок. Перегляд заданих сторінок сайту.
  • JavaScript-подія. Інформація про досягнення цілі передається за допомогою JavaScript.
За складністю цілі:
  • Проста ціль. Ціль, що задається однією з умов типу «Кількість переглядів», «Відвідування сторінок», «JavaScript-подія».
  • Складова ціль. Складається з двох або більше кроків, які здійснюються відвідувачем на шляху до цільової дії. Кожен крок описується за допомогою цілі типу «Відвідування сторінок» або «JavaScript-подія».

    Аналіз статистики за кожним кроком допомагає зрозуміти, на якому етапі руху до цілі у відвідувачів сайту виникають складнощі.

    У Складовій цілі враховуються кроки, виконані протягом одного візиту, при цьому вони повинні бути виконані із заданою послідовністю.

За призначенням цілі:
  • Конверсійна ціль. Призначена для перегляду статистичних даних (розмір конверсії, кількість досягнень цілі, кількість цільових візитів).

  • Ретаргетингова ціль. Призначена для налаштування показів за умовами підбирання аудиторії через інтерфейс Яндекс.Директа.

    Ретаргетинг — це технологія, що дає можливість показувати рекламу тій аудиторії, яка відвідала сайт і виконала там певні дії. Ви можете налаштувати відображення різних оголошень Яндекс.Директа залежно від поведінки відвідувачів на сайті. Докладніше про ретаргетинг див. у розділі Допомоги Яндекс.Директа.

Для відображення статистики в інтерфейсі Метрики визначення цілі не важливо.

Використання цілей у звітах

Інформація за цілями в інтерфейсі Метрики доступна у звіті Конверсії, а також у всіх стандартних і користувацьких звітах, побудованих за візитами.

Звіт за однією ціллю

Для відображення статистики за ціллю виберіть ціль, яка вас цікавить, у випадному списку Виберіть ціль у шапці таблиці звіту.

Звіт за кількома цілями одночасно
Щоб сформувати звіт за кількома цілями відразу, додайте у звіт цільові метрики
[no-highlight[

Числова величина, яка розраховується на основі атрибута цільового візиту. Ця величина може бути загальною або середньою. Наприклад, досягнення цілі розраховуються як сума значень, досягнення на відвідувача — як середнє значення.

]no-highlight]
: у меню виберіть метрику і позначте цілі, за якими хочете відобразити дані.

Так у звіті з'явиться інформація щодо кожної цілі, яка вас цікавить:

Для сегментації показників за досягненням цілей у меню, що розкривається натисненням кнопки Сегментувати, виберіть пункт ПоведінкаДосягнення цілі.