Метрика

Сегментація даних

Метрика збирає і обробляє великий обсяг інформації про відвідувачів сайту. Для вирішення бізнес-завдань іноді потрібно виділити з цієї множини лише частину даних.

Метрика дозволяє вибрати не лише візити відвідувачів за якоюсь дією (наприклад, перегляд конкретної сторінки, перехід із будь-якого джерела), але й за деякими параметрами цих відвідувачів: стать, вік тощо.

Крім цього, може бути важливо отримати статистику про відвідувачів, які виконали яку-небудь дію в минулому, і проаналізувати зв'язок дій у минулому і тепер. Дані, які Метрика використовує для формування такого звіту, можна подати таким чином:

Побудувати звіт лише за даними, що вас цікавлять, допоможе створення сегмента з урахуванням потрібних умов.

Сегменти можна створювати не лише у веб-інтерфейсі, а й за допомогою API Метрики. Обидва способи дозволяють формувати до 500 сегментів. Таким чином, загальна кількість сегментів для одного лічильника може становити 1000.

Під час роботи із сегментами слід врахувати деякі відмінності:

  • Сегменти, створені у веб-інтерфейсі, можуть використовуватися у Яндекс.Директі, Яндекс.Аудиторіях.
  • Сегменти, створені за допомогою API, можна використовувати лише для підбору аудиторії у Яндекс.Директі. Вони не відображаються у веб-інтерфейсі Метрики.
Примітка. Ви можете змінити створені у веб-інтерфейсі сегменти за допомогою API, але після цього вони перестануть відображатися у веб-версії сервісу.