Метрика

Приклади сегментації

Сегмент для підбирання аудиторії у Яндекс.Директі

Виділимо відвідувачів, які переглянули певні сторінки сайту (наприклад, каталог товарів однієї з категорій), щоб за допомогою Яндекс.Директа запропонувати їм товар чи послугу, пов'язану з цими сторінками.

  1. Натиснемо на значок .
  2. Виберемо умову: ПоведінкаПерегляд URL, у рядку введемо URL потрібної сторінки (наприклад, www.example.com/tariff/) і натиснемо на кнопку Застосувати.
  3. Збережемо отриманий сегмент.
  4. У Директі додамо умову для підбирання аудиторії.
Аналіз відвідування сторінки сайту

Із даних звіту Джерела, зведення виділимо інформацію про відвідувачів, які зайшли на сайт та переглянули сторінку з рекламною пропозицією в період із 1 до 15 березня.

  1. Натиснемо на значок .
  2. Виберемо умову: ПоведінкаПерегляд URL, у рядку введемо URL потрібної сторінки (наприклад, www.example.com/promo.html).
  3. Виберемо період часу перегляду сторінки: натиснемо на кнопку За звітний період, потім — Вибрати період.
  4. Натиснемо на кнопку Застосувати. Дані у звіті оновляться.
Джерела, які принесли певний дохід

Із даних звіту Джерела, зведення виділимо відвідувачів, які зробили замовлення на суму понад 2000 грн.

  1. Натиснемо на значок .
  2. Виберемо умову: Електронна комерціяСума покупки, виберемо у випадному меню значення Більше і зазначимо суму замовлення — 2000.
  3. Натиснемо на кнопку Застосувати. Дані у звіті оновляться.
Визначення джерела внутрішнього переходу

Іноді велика кількість внутрішніх переходів на сайті може свідчити про те, що на якихось сторінках сайту немає лічильника Метрики. Розглянемо приклад.

Відвідувач прийшов із зовнішнього джерела на сторінку, на якій не було лічильника (припустимо, contacts.html) і з неї одразу (у межах того ж візиту) перейшов на сторінку сайту з лічильником (page1.html). Виконано дві умови: візит розпочався з page1.html (оскільки про перегляд сторінки contacts.html у Метриці немає даних через відсутність на цій сторінці лічильника), але сторінка, з якої було здійснено перехід (contacts.html), належить тому ж сайту, який зазначено в налаштуваннях лічильника, — http://mysite.example/.

Щоб визначити сторінку, на якій не встановлено лічильник, виконаємо таке:

  1. У звіті Зміст – Сторінки входу натиснемо на значок.
  2. Виберемо умову: ДжерелаОстаннє джерелоТип джерелаВнутрішні переходи і натиснемо на кнопку Застосувати.
  3. У списку групувань залишимо тільки групування «Сторінка входу»: натиснемо на кнопку Групування і видалимо зайве.

Таким чином, ми отримали інформацію про сторінки, з яких розпочався візит. Щоб визначити, звідки відбувся перехід на ці сторінки, додамо групування за реферером (джерелом) початку візиту:

  1. Натиснемо на кнопку Групування.
  2. Виберемо групування ДжерелаРеферер.

Тепер у звіті відображаються сторінки, з яких розпочався візит, а на другому рівні дерева звіту — сторінки, з яких було здійснено перехід. Для зручності можна перенести групування Реферер на перше місце у списку групувань. Тоді на першому рівні ми побачимо ті сторінки, на яких імовірно може не бути коду лічильника, а на другому — куди вели переходи з них.

Мала кількість візитів у такому звіті означає, що, найімовірніше, з лічильником все гаразд, а причиною внутрішніх переходів є закінчення тайм-ауту візиту.