Звіт «Рекламні системи»

У звіті представлено дані за переходами з оголошень різних рекламних систем.

Для збору статистики потрібно виконати такі додаткові умови:

Яндекс.Директ

Щоб звіт відображав інформацію про кампанії Директа, потрібно у Яндекс.Директі на сторінці Параметри кампанії:

  • зазначити номер лічильника у полі Лічильники Метрики;
  • залишити активною опцію Розмічувати посилання для Метрики (до посилань із оголошень Директа буде додано мітку yclid=...).
Яндекс.Дисплей
Для точнішого визначення Яндекс.Дисплея як джерела переходу, ви можете використовувати мітки UTM або Openstat, де як значення параметра utm_source або, відповідно, Openstat Service слід задати значення yadisplay.
Інші рекламні системи

Інформацію про інші рекламні системи Яндекс.Метрика отримує з міток — параметрів у посиланні рекламного оголошення. Якщо рекламна система не доповнює посилання на ваш сайт міткою, ви можете самостійно скомпонувати посилання з використанням міток UTM або Openstat, де як значення параметра utm_source або, відповідно, Openstat Service слід задати:

  • adfox — для AdFox;
  • admitad — для Admitad;
  • adnews — для AdNews;
  • adnous — для ADNOUS;
  • adriver — для AdRiver;
  • advmaker — для Advmaker.ru;
  • aport (aport.ru) — для Апорт;
  • AvitoPromo — для Avito Промо;
  • AvitoContext — для AvitoКонтекст;
  • begun — для Begun;
  • bing — для Bing Ads;
  • B2BContext — для B2BContext;
  • criteo — для Criteo;
  • directadvert (directadvert.ru) — для Direct/ADVERT;
  • drivenetwork — для DriveNetwork;
  • facebook (fb, facebook.com, fb.com) — для Facebook;
  • giraffio — для giraffe.io (AppCity);
  • google (adwords, adsense) — для Google;
  • instagram — для Instagram;
  • kavanga — для Каванга;
  • ladycenter — Ladycenter;
  • link — для «ЛинкРУ»;
  • magna — для Magna Context;
  • marketgid — для «МаркетГид»;
  • medialand — для Medialand;
  • merchant — для Google Merchant;
  • moimir — для «Мой мир» Mail.ru;
  • nnn (nnn.ru) — для NNN (National News Network);
  • odnoklassniki — для Однокласники;
  • price (price.ru) — для Price.ru;
  • prre — для PRRE.RU;
  • mytarget (targetmailru) — для myTarget (Target Mail.ru);
  • taboola — для Taboola;
  • torg.mail.ru — для Товары Mail.ru;
  • trorer (rorer) — для RORER;
  • Ttarget — для tTarget;
  • ubn.ua (banner.ua) — для Української Банерної Мережі;
  • videonow — для Videonow.ru;
  • vkontakte (vk, vk.com) — для ВКонтакті;
  • whisla — для Whisla;
  • youtube — для YouTube.

Потім використовувати отримане посилання у рекламній кампанії.

Якщо в UTM-мітці вказано значення параметра utm_source, якого немає у списку вище, Метрика визначає джерело переходу за значенням параметра utm_medium: cpc, ppc, paidsearch, cpv, cpa, cpp, display, cpm або banner. Водночас у звіті такі візити буде віднесено до джерела Інша реклама: визначено за мітками.

У багатьох випадках джерело може бути не визначено. Рядок Яндекс: Не визначено означає, що будь-які характеристики візиту не було розпізнано, проте сам візит було враховано в системі.

Наприклад, для відвідувань із Яндекс.Директа це означає, що візит, який реєструє Метрика, не вдалося зіставити з конкретним переходом із Директа. Тому, крім власне рекламної системи, не вийшло визначити інші дані: кампанію, фразу, запит тощо.

Докладно

Візити у Метриці можуть «не визначатися» з багатьох причин. Наприклад, причиною появи рядка Яндекс: Не визначено у джерелі Яндекс.Директ може стати розрив у часі між генерацією мітки yclid у Директі й записом візиту в Метриці. Це може статися у таких випадках:

  • Відвідувач перейшов за оголошенням і залишив сторінку переходу відкритою у вкладці браузера, а пізніше оновив її.
  • Відвідувач перейшов за посиланням з оголошення, а потім переслав його комусь іншому — повторний візит за цим посиланням також не вийде пов'язати із кліком з Директа.
  • Редиректи на сайті можуть призводити до зникнення yclid-мітки з посиланням і втрати реферера.