Метрика

Звіт «Рекламні системи»

У звіті представлено дані за переходами з оголошень різних рекламних систем.

Для збору статистики потрібно виконати такі додаткові умови:

Яндекс.Директ
Щоб звіт відображав інформацію про кампанії Директа, потрібно у Яндекс.Директі на сторінці Параметри кампанії:
  • зазначити номер лічильника у полі Лічильники Метрики;

  • залишити активною опцію Розмітка посилань для Метрики (до посилань з оголошень Директа буде додано мітку yclid=...).

Інші рекламні системи

Інформацію про інші рекламні системи Яндекс.Метрика отримує з міток — параметрів у посиланні рекламного оголошення. Якщо рекламна система не доповнює посилання на ваш сайт міткою, ви можете самостійно скомпонувати посилання з використанням міток UTM або Openstat, де як «Джерела кампанії» або, відповідно, «Рекламний сервіс» слід задати:

  • adfox — для AdFox;
  • admitad — для Admitad;
  • adnews — для AdNews;
  • adriver — для AdRiver;
  • advmaker — для Advmaker.ru;
  • aport — для Апорт;
  • AvitoPromo — для Avito Промо;
  • AvitoContext — для Avito Контекст;
  • begun — для Begun;
  • B2BContext — для B2BContext;
  • facebook — для Facebook;
  • google, adwords або adsense — для Google;
  • kavanga — для Каванга;
  • link — для «ЛинкРУ»;
  • magna — для Magna Context;
  • marketgid — для «МаркетГид»;
  • medialand — для Medialand;
  • merchant — для Google Merchant;
  • moimir — для «Мой мир» Mail.ru;
  • odnoklassniki — для Однокласники;
  • prre — для PRRE.RU;
  • mytarget — для myTarget (Target Mail.ru);
  • trorer або rorer — для RORER;
  • Ttarget — для tTarget;
  • videonow — для Videonow.ru;
  • vkontakte — для ВКонтакті.
  • yadisplay — для Яндекс.Дисплей;

і використовувати отримане посилання при рекламі.

У багатьох випадках джерело може бути не визначено. Рядок Не визначено означає, що будь-які характеристики візиту не було розпізнано, проте сам візит було враховано в системі.

Наприклад, для відвідувань із Яндекс.Директа це означає, що візит, який реєструє Метрика, не вдалося зіставити з конкретним переходом із Директа. Тому, крім власне рекламної системи, не вийшло визначити інші дані: кампанію, фразу, запит тощо.

Докладно

Візити у Метриці можуть «не визначатися» з багатьох причин. Наприклад, причиною появи рядка Не визначено у джерелі Яндекс.Директ може стати розрив у часі між генерацією мітки yclid у Директі й записом візиту в Метриці. Це може статися у таких випадках:

  • Відвідувач перейшов за оголошенням і залишив сторінку переходу відкритою у вкладці браузера, а пізніше оновив її.
  • Відвідувач перейшов за посиланням з оголошення, а потім переслав його комусь іншому — повторний візит за цим посиланням також не вийде пов'язати із кліком з Директа.
  • Редиректи на сайті можуть призводити до зникнення yclid-мітки з посилання і втрати реферера (HTTP-заголовок Referer).