Звіти групи «Дзвінки»

Буває так, що ваші клієнти можуть оформити замовлення не лише на сайті, а й телефоном. Метрика дає можливість відстежувати такі дзвінки і збирати за ними статистику. За допомогою опрацьованих даних можна пов'язати дії відвідувачів сайту із дзвінками, оцінити кількість дзвінків, їх якість, а також дізнатися кінцеву конверсію — наприклад, чи здійснив відвідувач сайту купівлю, підтвердивши її телефоном.

Щоб отримати інформацію, слід налаштувати передавання даних про вхідні дзвінки в Метрику.

У сервісі доступні такі звіти за дзвінками:

  • «Якість обробки дзвінків»;
  • «Джерела дзвінків»;
  • «Дзвінки, докладно».

Подані у цих звітах метрики можна використовувати в інших звітах сервісу та для формування сегментів. Наприклад, ви зможете створити сегмент відвідувачів сайту, які потрапили на сайт за певним оголошенням, зателефонували і зробили замовлення.

Окрім цього, ціль і сегменти можна використовувати під час ведення реклами в Яндекс.Директі та Яндекс.Дисплеї, а також для пошуку потенційних клієнтів за допомогою сервісу Яндекс.Аудиторії (із застосуванням технології look-alike).

Звіт «Дзвінки, докладно»

Звіт показує передані кол-трекером виклики та інформацію про них. Ці дані допоможуть дізнатися, скільки дзвінків Метриці вдалося пов'язати з візитами та відвідувачами сайту, а також з'ясувати, які джерела трафіку, рекламні кампанії або ключові слова принесли ті чи інші дзвінки. Зі звіту Метрики можна перейти безпосередньо на сайт кол-трекера, щоб переглянути докладнішу статистику.

Прив'язаний до відвідувача і його візиту дзвінок вважається динамічним. Неприв'язаний — статичним. Для динамічних дзвінків у звіті доступна інформація про джерело візиту. Дані про них можна сегментувати з урахуванням іншої інформації про візити, яка відома Метриці. Дані про статичні дзвінки можна сегментувати лише на основі характеристик цих дзвінків. Наприклад, якщо з усіх дзвінків вибрати ті, у яких час очікування перевищив 60 секунд і джерелом є рекламна система (наприклад, Яндекс.Директ), то у звіті буде відображено лише динамічні дзвінки.

Метрика не може прив'язати дзвінок до відвідувача і його візиту в таких випадках:

  • Передано ідентифікатор відвідувача, якого немає в базі Метрики.
  • Візит відвідувача було здійснено після дзвінка, дані про який передано в сервіс, або раніше 21 дня до моменту надсилання даних.
  • Збільшення періоду обліку конверсій було увімкнено після того, як дані було передано в Метрику, і період обліку конверсій ще не досяг 21 дня.
Під час надсилання CSV-файлу в Метрику зверніть увагу на відповідь API (якщо передано некоректний вміст файлу чи файл має неправильний формат, відповідь на запит буде містити інформацію про помилку). Ця відповідь означає, що файл не пройшов валідацію.

Якщо файл пройшов валідацію, але окремі рядки містять помилки або додаткові рядки передано пустими, дані цих рядків не відобразяться у звітах Яндекс.Метрики.