Метрика

Звіт із реклами в Директі

Звіт "Директ — зведення"

Звіт за кампаніями, оголошеннями і ключовими фразами Яндекс.Директа.

Для цього звіту доступно два режими відображення: лінійний та деревоподібний.

Звіт надає дані із такими рівнями деталізації:

  • Рекламна кампанія — назва і номер.
  • Оголошення — заголовок і номер.
  • Умова підбору оголошення — ключове слово для цього оголошення.
  • Пошукова фраза — відображаються пошукові запити, введені користувачем у пошуковій системі, за якими відбувся показ рекламного оголошення і перехід за ним на сайт рекламодавця.

Звіт "Директ — майданчики"

Звіт за майданчиками, з яких відбувалися переходи за оголошеннями на сайт рекламодавця. У звіті може бути представлено кілька груп майданчиків:

  • Пошук.
  • Контекст — тематичні майданчики Рекламної мережі Яндекса. Група з'являється, якщо у параметрах кампанії Директа увімкнено покази у РМЯ (Налаштування на тематичних майданчиках). Докладно про стратегії показів див. у розділі Допомоги Яндекс.Директа.

Питання і відповіді

У звітах за «Директом» відображається напис «Чужі кампанії»

В інтерфейсі Яндекс.Директа у полі Лічильники Метрики зазначте номер лічильника Метрики для своїх рекламних кампаній. Коли ви прив'яжете лічильник до кампаній, статистика буде відображатися коректно.

Також перевірте, чи увімкнено опцію Розмітка посилань для Метрики у налаштуваннях кампанії Директа.

Інші лічильники некоректно враховують переходи за оголошеннями Яндекс.Директа

Щоб переходи за оголошеннями Яндекс.Директа коректно враховувалися іншими лічильниками, ви можете використовувати в посиланнях з оголошень спеціальні мітки.

Також у налаштуваннях кампаній у Яндекс.Директі можна увімкнути механізм автоматичного додавання мітки OpenStat.