Звіт «Параметри інтернет-магазинів»

Увага. Для формування цього звіту використовувався стандартний набір параметрів візитів. Цей спосіб застарів. Він підтримується у режимі зворотної сумісності, але не рекомендується до застосування. Ecommerce-складова Метрикидозволяє відстежувати більшу кількість даних і надає значно більш досконалі інструменти для їх аналізу. Передані дані доступні у групі звітів Електронна комерція.

Власники інтернет-магазинів можуть отримувати в Метриці докладну інформацію про замовлення, здійснені на сайті магазину.

Після налаштування звіту ви зможете дізнатися:

  • скільки грошей принесло кожне замовлення;
  • з яких каналів надходять найприбутковіші замовлення.

Щоб Яндекс.Маркет було враховано як джерело, використовуйте мітки в параметрах URL під час налаштування кампанії в Маркеті.