Метрика

Звіт «Параметри інтернет-магазинів»

Увага! Для формування цього звіту використовувався стандартний набір параметрів візитів. Цей спосіб застарів. Він підтримується у режимі зворотної сумісності, але не рекомендується до застосування. Ecommerce-складова Метрики дозволяє відстежувати більшу кількість даних і надає значно більш досконалі інструменти для їх аналізу. Передані дані доступні у групі звітів Електронна комерція.

Власники інтернет-магазинів можуть отримувати в Метриці докладну інформацію про замовлення, здійснені на сайті магазину.

Після налаштування звіту ви зможете дізнатися:

  • скільки грошей принесло кожне замовлення;
  • з яких каналів надходять найприбутковіші замовлення.

Щоб в якості джерела враховувався Яндекс.Маркет, використовуйте мітки в параметрах URL при налаштуванні кампанії в Маркеті.