Метрика

Електронна комерція

Група звітів дозволяє аналізувати дані, що відносяться до електронної комерції.

Для формування звітів необхідно використовувати можливості сервісу щодо урахування та аналізу даних електронної комерції — Ecommerce.

Інформацію про товари і бренди, які користуються найбільшим попитом, містять звіти Популярні товари, Популярні категорії та бренди.

Загальну інформацію про доходи сайту і джерела, які приносять найбільший дохід (наприклад, пошукові системи, реклама або прямі переходи), подає звітЗамовлення.

Деталізовану інформацію про склад замовлень, товари, які було додано в кошик, і товари, які було куплено, містять звіти Вміст замовлень, Товари в кошику, Замовлені товари, Промокоди.

Ця інформація допоможе:

  • Скорегувати способи залучення відвідувачів, оцінити ефективність рекламних каналів і виділити з них найбільш рентабельні.
  • Проаналізувати, товари яких брендів переглядають, але не купують, які категорії товарів купують найчастіше.
  • Визначити сезонність зацікавлення окремими товарами, а також виділити топ популярних категорій і брендів.
  • Дізнатися кількість товарів одного замовлення і його дохід — наприклад, якщо кількість товарів однієї покупки менша від бажаної, ви можете запропонувати акції, які пов'язані з купівлею кількох товарів, тощо.

Усі звіти (крім звіту «Вміст замовлення») підтримують можливість налаштування. Так, наприклад, за допомогою створення цілей можна дізнатися кількість замовлень і дохід від купівель, які було здійснено після перегляду акцій на сайті.

Показники (метрики) та групування звітів електронної комерції можуть бути використані в інших звітах Метрики. Наприклад, так можна визначити, з яких сторінок сайту починаються візити, які принесли найбільший дохід: