Метрика

Питання та відповіді щодо звітів

У звітах не збираються дані

Основні причини, з яких лічильник може не збирати дані:

  • Лічильник не встановлено на сайт.
  • Лічильник встановлено некоректно.
  • Роботу лічильника Яндекс.Метрики на сайті блокують інші скрипти. Перевірити це можна в консолі браузера.

    Для виправлення помилок зверніться до вебмайстра або іншого співробітника, який відповідає за підтримку сайту.

  • Лічильник заблоковано розширенням Adblock Plus.
  • Домен mc.yandex.ru заблоковано у файлі hosts вашої ОС.

Дані Метрики розходяться з іншими лічильниками

Дані статистики кількох лічильників завжди будуть відрізнятися. Найчастіше це відбувається з таких причин:

  1. Коди лічильників установлено некоректно. Частина браузерів може ігнорувати такий код, а частина може зуміти його обробити.

    Коди лічильників установлено в кінці HTML-сторінки. Якщо користувач зупинить завантаження такої сторінки і вона завантажиться не до кінця, частина лічильників може не встигнути зафіксувати відвідування.

  2. Завантаження деяких лічильників забороняють блокувальники реклами.
  3. Частина лічильників не зараховує показ через збої в роботі сервера статистики або через обриви на каналі інтернет-провайдерів.

  4. Лічильники використовують різні алгоритми обробки даних.

Статистика за доменами з www і без www об'єднується

Якщо сайт налаштовано неправильно, його адреса з префіксом www та адреса без такого префікса сприймаються пошуковими системами як адреси двох різних сайтів. Щоб ця помилка не впливала на показники лічильника, ми об'єднуємо статистику за такими доменами.

Щоб правильно налаштувати сайт, відредагуйте файл .htaccess на вашому сервері або зверніться до вашого системного адміністратора.

У звіті «Рекламні системи» немає даних або вони неповні

Для коректного підрахунку переходів з різних рекламних систем потрібно використовувати мітки UTM або OpenStat.

Докладніше про використання міток див. у інструкції з налаштування звіту.

У звітах «Джерела трафіку: сайти» відображається мій сайт

Якщо відвідувач сайту неактивний довше, ніж зазначено у налаштуваннях лічильника (тайм-аут візиту), і при цьому не закриває вікно браузера, то після відновлення його активності створюється новий «візит». У звіті такий візит буде відображено у полі Внутрішній перехід.

Як визначити джерело переходу на сайт при JavaScript-редиректі?

Щоб Яндекс.Метрика правильно визначила джерело переходу на сайт у разі JavaScript-редиректу або у разі переходу на ваш сайт із протоколом HTTP із сайту, доступного за протоколом HTTPS, використовуйте мітку utm_referrer (докладніше про перехід на HTTPS). Наприклад:

Докладно про використання мітки див. розділ Мітки.

Дані у звітах Яндекс.Метрики й у статистиці Яндекс.Директа не збігаються

Щоб звіти Метрики відображали інформацію про кампанії Директа, потрібно у Яндекс.Директі на сторінці Параметри кампанії:
  • зазначити номер лічильника у полі Лічильники Метрики;

  • залишити активною опцію Розмітка посилань для Метрики (до посилань з оголошень Директа буде додано мітку yclid=...).

Докладніше про причини розбіжностей даних див. у розділі Директ.

Карта посилань не відображається на моєму сайті

Якщо під час переходу з Яндекс.Метрики карта посилань, карта кліків або карта скролінгу не завантажується, ви можете скористатися розширенням для браузера Mozilla Firefox або Google Chrome. Ці доповнення дозволяють швидко переходити у статистику Яндекс.Метрики і запускати карту посилань, карту кліків та карту скролінгу.