Результати перевірки

Увага. Для роботи моніторингу потрібно на сторінці редагування лічильника коректно зазначити адресу сайту та підписатися на сповіщення.

Звіт містить такі відомості:

  • інтервали часу доступності або недоступності сайту;
  • аптайм — відсоток часу доступності сайту у вибраному періоді;
  • код відповіді сервера хостинг-провайдера в кожному з інтервалів.

У цій таблиці подано інформацію про помилки, які стали причиною недоступності сайту.

Код помилкиОписМожлива причина помилки
Bad GatewayНедійсне повідомлення від проксі-сервераСервер, на якому розміщено сайт, перевантажений або неправильно сконфігурований
Bad requestСинтаксична помилка в запитіНеправильно налаштовано веб-сервер або програмне забезпечення сайту
Bandwidth Limit ExceededПеревищено обмеження на споживання трафікуСайт вимкнено за перевищення ліміту трафіку

Connection refused

Веб-сервер відхилив спробу підключенняСервер, на якому розміщено сайт, перевантажений або вимкнений
Connection timed outЗакінчився час підключення до сервера

Сервер, на якому розміщений сайт, перевантажений або на ньому неправильно налаштований файрвол.

Час підключення до сервера становить 10 секунд.

ForbiddenВідмовлено в доступіНекоректно налаштовано права доступу сервера до сайту
Gateway TimeoutCервер у ролі шлюзу або проксі-сервера не дочекався відповіді від вищого сервера для завершення поточного запитуСервер, на якому розміщено сайт, перевантажений або неправильно сконфігурований
GoneРесурс недоступнийСайт видалений із хостингу або недоступний із технічних причин
Internal Server ErrorВнутрішня помилка сервераЗбій у роботі програмного забезпечення сайту або хостингу
IP address is unknown

Невідома IP-адреса

Неправильно налаштовано адресу DNS-сервера сайту
Loop detectedСервер виявив нескінченний цикл під час обробки запитуНеправильно налаштовано WebDAV для сайту
Maximum redirect reached: 5Досягнуто максимальну кількість редиректів: кількість редиректівНа вашому сайті неправильно налаштовано редиректи. Можливо, редирект веде сам на себе.
Network is unreachableМережа недоступнаМережеві проблеми у хостингу, на якому розміщено сайт, або на проміжних вузлах інтернету
No ContentВідповідь без вмістуНеправильно сконфігуровано веб-сервер
No response received after 10 sВід веб-сервера не отримано відповіді протягом зазначеної кількості секунд

Перевантажено сервер, на якому розміщено сайт, або перевантажено мережевий канал, що веде до сервера.

Сервер занадто довго обробляє запит, наприклад, очікує відповіді від бази даних

No route to hostХостинг недоступнийМережеві проблеми у хостингу, на якому розміщений сайт, або неправильно сконфігурований DNS

Not found

Сторінку не знайденоСайт видалено з хостингу або неправильно сконфігуровано
Not ImplementedСервер не підтримує можливостей, потрібних для обробки запитуСервер, на якому розміщено сайт, неправильно сконфігуровано
Not ModifiedДокумент не зміненоНеправильно сконфігуровано веб-сервер
Remotely ClosedВеб-сервер закрив з'єднанняСервер, на якому розміщено сайт, перевантажено. Можливі проблеми з конфігурацією сервера
Request TimeoutЗакінчився час передавання запитуНизька швидкість каналу, що веде до сервера

Service Unavailable

Сервер недоступний

Тимчасові технічні проблеми на стороні сервера під час обробки запитів
Response from is longer than 1048576Розмір відповіді від веб-сервера перевищує 1 МБПеревищено розмір відповіді від сервера. Можлива помилка в налаштуванні сервера
Too Many RequestsПеревищено кількість запитів
UnauthorizedДля доступу до запитуваного ресурсу потрібна аутентифікаціяНекоректно налаштовано права доступу сервера до сайту
Unavailable For Legal ReasonsДоступ закрито з юридичних причинЗа додатковою інформацією зверніться до свого хостинг-провайдера

Дані для звіту збираються роботом Метрики, який перевіряє ваш сайт на доступність.

Функція моніторингу в Яндекс.Метриці працює для сповіщення рекламодавців про можливі проблеми з доступністю сайту. Алгоритм моніторингу перевіряє сайт на доступність, запитуючи головну сторінку.

Користувачу, який підписався на послугу сповіщень моніторингу, електронною поштою буде надіслано два типи повідомлень із зазначенням адрес сайтів:

  • про проблеми з сайтом, якщо за результатами перевірки сайт не відповідає;
  • про відновлення сайту, коли сайт переходить в робочий стан.