Метрика

Звіт «Параметри візитів»

Звіт надає персоналізовану інформацію про дії користувачів на сайті. У такому звіті можуть використовуватися такі дані:

  • Інформація, відома лише власнику сайту (наприклад, специфічні дії відвідувача на сайті).
  • Інформація про дії авторизованих на сайті користувачів, відома сайту.
  • Інформація, яку можна отримати від браузера користувача за допомогою JavaScript.

Для формування звіту необхідно передавати параметри візитів у Метрику за допомогою JavaScript API.

Приклад. АВ-тестування

Припустимо, потрібно визначити, як колір кнопки Купити впливає на конверсію за ціллю «Перехід у кошик».

Якщо користувачеві показується червона кнопка, визначаємо параметр:

var yaParams = {ab_test: "червона кнопка"};

Якщо користувачеві показується зелена кнопка, визначаємо параметр:

var yaParams = {ab_test: "зелена кнопка"};

Передаємо цей параметр будь-яким зручним способом. Наприклад, під час ініціалізації лічильника на сторінках із товаром або за допомогою методу reachGoal, що викликається натисненням на кнопку Купити.

Після цього в інтерфейсі Яндекс.Метрики з'явиться можливість використовувати значення параметра ab_test для вибірки відповідних даних.

Приклад. Звіт за авторизованими і неавторизованими відвідувачами

Щоб проаналізувати різницю в поведінці авторизованих відвідувачів сайту і неавторизованих, використовуйте такий приклад коду:

<script type="text/javascript">
var yaParams = {'Логін': '[% вставка логіна користувача із шаблонізатора сайту %]' || 'Гість'};
var yaCounterXXXXXX = new Ya.Metrika({id: XXXXXX, params: window.yaParams||{}});
</script>

XXXXXX — ідентифікатор лічильника.