Метрика

Директ — витрати

Звіт містить інформацію про кількість і вартість кліків на оголошення Директа. Ці дані доповнюються інформацією про візити (наприклад, часткою відмов, глибиною переглядів, часом на сайті). Таким чином, усі відомості, необхідні для аналізу ефективності кампанії Директа, може бути представлено в одному звіті.

Інформація про візити доступна тільки для лічильника, встановленого на сайт, на який веде оголошення рекламної кампанії Директа.

Примітка. У звітах доступна статистика починаючи з 1 листопада 2015 р.

Звіт підтримує деякі можливості налаштування (наприклад, сегментацію і порівняння сегментів, вибір цілі). При формуванні цільового звіту показники «кліки», «вартість кліків» і «середня вартість кліка» не змінюються.

Вартість кліка

При розрахунку вартості кліків враховується ПДВ, а сама вартість відображається у валюті, яка використовується в налаштуваннях облікового запису Директа. Інформація про вартість може відрізнятися залежно від того, чи переведено акаунт на валюту платежу.

Якщо ви перевели акаунт на валюту платежу (наприклад, рублі), вартість буде розраховано з урахуванням знижки (якщо вона надавалася до 1 вересня 2015 р.) і вона буде доступна у двох видах валют: рублях та у. о.

При виборі однієї з валют вартість може бути нульовою, якщо у вибраний період часу ставки в Директі розраховувалися в іншій валюті.

Доступ до даних

Для перегляду звіту потрібно мати гостьовий доступ до лічильника Метрики і доступ до кампаній Яндекс.Директа, інформацію про які ви хочете отримати. Розглянемо приклад.

Лічильник розміщено на одному акаунті (A1), кампанії Директа — на іншому (A2).

Перегляд звіту під акаунтом Метрики (А1)

Щоб переглянути звіт під акаунтом А1, власник акаунту Яндекс.Директа (А2) повинен додати акаунт A1 до списку представників клієнта, до якого відносяться кампанії в Директі (за наявності на це прав).

Перегляд звіту під акаунтом Директа (А2)

Щоб переглянути звіт під обліковим записом А2, власник лічильника Метрики (А1) повинен надати гостьовий доступ до лічильника для власника акаунту Яндекс.Директа.

Якщо у вас є доступ до кампаній кількох клієнтів Директа, список головних представників цих клієнтів буде доступний в інтерфейсі Метрики.