Метрика

Звіт «Пошукові системи»

Звіт є рейтингом пошукових систем, які привели відвідувачів на ваш сайт. Для кожної пошукової системи доступна інформація про пошукові фрази, за якими відвідувачі знайшли посилання на ваш сайт у результатах пошуку.

Для визначення цього джерела Яндекс.Метрика використовує реферер. Ви також можете уточнити джерело переходу, сформувавши URL з мітками UTM. При цьому слід коректно зазначити параметри utm_source і utm_medium.

Як значення параметра utm_source слід задати:

  • yandex — для пошуку Яндекса;
  • google — для пошуку Google;
  • go.mail.ru — для пошуку Mail.ru.

Якщо в UTM-мітці вказано значення параметра utm_source, якого немає у списку вище, Метрика визначає джерело переходу за значенням organic параметра utm_medium. При ьому у звіті такі візити буде віднесено до джерела Інша пошукова система: визначено за мітками.