Метрика

Звіт «Соціальні мережі»

Звіт містить дані про переходи із соціальних мереж, дозволяє відстежити поведінку таких відвідувачів і виміряти показники конверсії.

Діаграма відображає дані за найбільшими соцмережами-джерелами. У звіті представлено деталізовану статистику з розбиттям за окремими групами і користувачами соцмережі, які розмістили посилання на ваш сайт (для соцмереж, що підтримують таке розбиття).

Щоб Яндекс.Метрика коректно визначала переходи із соціальних мереж, рекомендуємо додавати мітки UTM в URL і використовувати отримане посилання в соціальних мережах. При цьому слід зазначити параметри utm_source і utm_medium.

Як значення параметра utm_source слід задати:

  • vk, vkontakte або vk.com — для ВКонтакті;
  • facebook, fb, facebook.com — для Facebook;
  • twitter або twitter.com — для Twitter;
  • ok, odnoklassniki, ok.ru або odnoklassniki.ru — для Однокласники;
  • livejournal — для Живий Журнал;
  • plus.google.com або googleplus — для Google+;
  • my.mail.ru — для «Мой мир» Mail.ru;
  • linkedin або linkedin.com — для LinkedIn;
  • delicious — для delicious;
  • mirtesen.ru — для «МирТесен»;
  • tumblr або tumblr.com — для Tumblr;
  • instagram або instagram.com — для Instagram;
  • pinterest.com — для Pinterest;
  • reddit — для Reddit;
  • stumbleupon — для StumbleUpon.

Як значення параметра utm_medium слід задати: social, social-network, social-media, sm, social network або social media.

Якщо в UTM-мітці вказано значення параметра utm_source, якого немає у списку вище, Метрика визначає джерело переходу за значенням параметра utm_medium. При цьому у звіті такі візити буде віднесено до джерела Інша соціальна мережа: визначено за мітками.