Метрика

Звіт «Довгострокові інтереси»

Звіт показує, наскільки та чи інша тематика цікава відвідувачам вашого сайту, а також дозволяє аналізувати поведінку відвідувачів на сайті залежно від їхніх інтересів. Інтереси відвідувачів визначаються шляхом аналізу їхньої поведінки в інтернеті за допомогою технології Крипта.

У звіті наведено дані за 14 популярними тематиками: автомобілі, кіно, нерухомість, туризм тощо (ці ж тематики використовуються у разі таргетингу медійної реклами).

Для кожної тематики розраховується афініті-індекс — показник того, наскільки сильно ця тематика цікавить відвідувачів сайту порівняно з аудиторією інтернету в цілому:

  • Значення, близьке до 100%, говорить про те, що інтерес користувачів до теми нічим не відрізняється від середнього по інтернету.
  • Якщо афініті-індекс, навпаки, помітно перевищує 100%, тематика може бути привабливою для вашої аудиторії. Наприклад, індекс 200% для автомобілів означає, що відвідувачі сайту вдвічі частіше цікавляться темою авто, ніж звичайні користувачі в мережі.

Аналізуючи афініті-індекс, ви можете виявити суміжні інтереси вашої аудиторії: наприклад, дізнатися, що ваші цільові відвідувачі цікавляться не лише авто, але і фінансами.

Зіставивши афініті-індекс з іншими показниками звіту (візитами, відмовами, конверсією), ви можете визначити уподобання відвідувачів, які конвертуються найкраще.