Метрика

Вебвізор

Технологія Вебвізор дозволяє користувачам Яндекс.Метрики проаналізувати поведінку відвідувачів на своєму сайті на якісно новому рівні. Власник сайту може відтворити дії відвідувачів у форматі відео і дізнатися, що вони роблять на кожній сторінці, як здійснюють навігацію, пересувають курсор миші, клікають на посилання.

Детальний аналіз поведінки відвідувачів допомагає виявити проблеми в навігації, логіці та юзабіліті, а в результаті — підвищити конверсію сайту.

Щоб усі ці дані стали доступні, слід підключити і налаштувати Вебвізор.

Як аналізувати сайт

Навіть простий перегляд даних, зібраних системою Вебвізор, дозволяє багато дізнатися: як користувачі використовують сайт, з якими труднощами вони стикаються, чому виконують ті чи інші дії. Коли накопичено велику кількість відвідувань, немає сенсу вивчати їх всі. Слід формувати фокус-групи відвідувачів, робити за ними вибірки й аналізувати поведінку всередині кожної групи. Для цього є всі потрібні інструменти:

  • Найдокладніша деталізація кожного візиту: джерело трафіку, рекламна кампанія, пошуковий запит, час від попереднього візиту тощо.
  • Потужна система фільтрів дозволяє сегментувати відвідування за будь-якими параметрами та їх поєднаннями.
  • Механізм встановлення цілей дозволяє відокремити відвідування, в яких відбулася конверсія, від інших.

Що саме аналізувати

Насамперед зверніть увагу на поведінку відвідувачів на ключових сторінках сайту. Це сторінки, на яких відвідувач виконує ключову дію або приймає важливе рішення. До таких сторінок належать:

  • Сторінки входу.

    Особливу увагу слід приділяти сторінкам, на які ведуть рекламні оголошення.

  • Сторінка реєстрації.

    Дізнайтеся, як відвідувачі взаємодіють з формою реєстрації, чи правильно розуміють, які дані потрібно вводити в поля.

  • Сторінка з формою пошуку (товарів, підбору параметрів).
  • Сторінка товарного каталогу.
  • Картка товару.
  • Сторінка кошика.
  • Сторінка оформлення замовлення.
  • Сторінка оплати.

Також особливу увагу слід приділити процесам: процес реєстрації або оформлення замовлення. За допомогою Вебвізора можна дізнатися, наприклад, на якому кроці реєстрації сайт втрачає відвідувачів і чи прозора навігація при оформленні замовлення.

Примітка. 

Доповнивши аналіз поведінки відвідувачів картами кліків та посилань, ви отримаєте повне уявлення про те, як поводять себе відвідувачі на сайті.