Підписка

Навіщо потрібна підписка?

Без підписки ви можете використовувати лише частину функцій програми: прослуховувати музичні добірки та рекомендовані вам треки. Підписка додатково дає можливість:

  • слухати будь-які треки із каталогу Яндекс.Музики у високій якості та без реклами;

  • користуватися сервісом у будь-якій країні світу;

  • зберігати треки для прослуховування в офлайн-режимі.

Підписка прив'язується до акаунту й одночасно діє як у програмі, так і у веб-версії Яндекс.Музики. Крім того, оплативши підписку на Яндексу.Музику, ви зможете використовувати платні функції Яндекс.Радіо — пропускати будь-яку кількість треків і слухати радіо без реклами. Для цього використовуйте єдиний акаунт на обох сервісах.

Оплата підписки

Щоб оплатити підписку у програмі, потрібно авторизуватися. Оплату може бути проведено через магазин Google Play або списано безпосередньо з банківської картки:

Для оплати у програмі ви повинні перебувати в Україні, Росії, Білорусі або Казахстані. Якщо зараз ви перебуваєте в іншій країні, оплата підписки можлива лише на сайті music.yandex.ua.

Щоб оплатити підписку:

  1. Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку На рік або На місяць. Якщо ви оплачуєте підписку вперше, у профілі відображається кнопка Розпочати безкоштовний місяць. За її допомогою ви можете оформити щомісячну підписку, причому перший місяць використання буде безкоштовним.

  2. Натисніть на рядок Google Play. Відкриється стандартне вікно із пропозицією оплатити підписку. Докладніше про способи та процедуру оплати програм див. у довідці Google Play.

Зазвичай платіж зараховується протягом 15‒20 хвилин. Далі підписка продовжується автоматично: через кожен місяць або рік із вашого рахунку зніматиметься плата за наступний місяць або рік підписки. Ви у будь-який момент можете відмовитися від продовження підписки.

Вимкнення автоматичного продовження підписки

Ви можете заборонити Яндекс.Музиці автоматично списувати кошти для продовження підписки. У цьому випадку після завершення поточного оплаченого періоду у програмі залишаться доступними лише безкоштовні функції.

Примітка.

Збережені для прослуховування в офлайн-режимі треки також будуть недоступними після закінчення оплаченого періоду.

Щоб вимкнути автоматичне продовження, виберіть спосіб, яким ви оплачували підписку:

Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку Керування підписками. Відкриється магазин Google Play, де ви зможете вимкнути автоматичне продовження підписки. Докладніше про вимкнення підписок див. у довідці Google Play.

Як прив'язати іншу картку для оплати підписки?

Якщо раніше ви оплачували підписку за допомогою банківської картки, а тепер хочете, щоб у разі продовження підписки гроші списувалися з іншої картки, вимкніть поточну підписку і підпишіться на Яндекс.Музику заново. При цьому оплатіть підписку за допомогою нової банківської картки.

Після того як оплачений попередньою банківською карткою період закінчиться, розпочнеться період, оплачений новою карткою. Далі для продовження підписки гроші списуватимуться з нової картки.

Використання промо-коду

За допомогою промо-коду ви можете отримати безкоштовний доступ до всіх можливостей Яндекс.Музики. Код має обмежений термін дії, після закінчення якого платні функції сервісу для користувачів без підписки вимикаються.

Код може бути подаровано вам іншим користувачем або Яндексом (за участь у конкурсі, в рамках рекламної акції або на знак подяки за допомогу). Ви також можете подарувати код.

Активацію коду має бути виконано у зазначені строки. Якщо у користувача вже оплачено підписку і додатково до неї активується промо-код, то період, оплачений промо-кодом, почне діяти лише після вимкнення підписки.

Для активації промо-коду перейдіть у свій профіль і натисніть на рядок Ввести промо-код.

Що робити, якщо я оплатив підписку, але вона не працює?

Перевірте, що ви авторизовані під тим же акаунтом, на який було оформлено підписку на Яндекс.Музиці. Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для цього акаунту, скористайтеся рекомендаціями у розділі Вирішення проблем Яндекс.Паспорта.

Якщо використовується правильний акаунт, виберіть спосіб, яким ви оплачували підписку:

Якщо оплачений період не закінчився, надішліть заявку на відновлення підписки:

  1. Перейдіть у свій профіль і натисніть на рядок Відновити покупки.

  2. Натисніть на кнопку Надіслати. Після перевірки підписка на оплачений період, що залишився, відновиться автоматично.

Якщо оплачений період уже закінчився, напишіть службі підтримки. Ми переконаємося в тому, що послугу не було надано, і відновимо підписку на оплачений період.