Вхід на Яндекс.Музику. Фрази

Навіщо потрібна авторизація?

Ми рекомендуємо використовувати один і той же акаунт і у програмі, й у веб-версії Яндекс.Музики. Так ви зможете формувати єдину колекцію музики, усі зміни в якій будуть синхронізуватися.

Реєстрація акаунту

Для доступу до всіх персональних сервісів Яндекса (Музика, Радіо, Пошта тощо) можна використовувати один загальний акаунт. Якщо ви зареєстровані на будь-якому з цих сервісів, використовуйте цей же акаунт і для авторизації на Яндекс.Музиці.

Виберіть спосіб створення акаунту:

  • Щоб зареєструватися вручну, натисніть на . Потім зазначте інформацію про себе і завершіть створення акаунту.

  • Щоб створити акаунт на основі профілю соціальної мережі, натисніть на потрібній мережі та дозвольте програмі доступ до неї. Для вас буде зареєстровано акаунт Яндекса, прив'язаний до соціального профілю (докладніше див. у розділі Вхід за допомогою соціальних мереж Допомоги Яндекс.Паспорта).

  • Для реєстрації за допомогою номера телефону натисніть на кнопку Номер телефону і зазначте свій номер — на нього буде надіслано код для підтвердження реєстрації. Створений таким способом акаунт не можна використовувати для авторизації у веб-версії сервісу і на Яндекс.Радіо — використовуйте інші способи, якщо плануєте синхронізувати фонотеку.

Після завершення реєстрації автоматично відбудеться авторизація у програмі. Ви можете керувати створеним профілем Яндекс.Музики, для цього в лівому верхньому куті екрана натисніть на значок  і в меню програми натисніть на свій портрет.

Авторизація у програмі

Якщо акаунту у вас ще немає, вам потрібно зареєструватися.

Програма запам'ятовує останній обліковий запис, що використовувався, — якщо ви не виходили з акаунту, то під час наступного запуску повторно авторизуватися не потрібно.

Використання кількох акаунтів

Щоб додати ще один акаунт у програму:

Вийдіть із поточного акаунту. Для цього перейдіть у свій профіль і

Натисніть на посилання Вибрати інший акаунт.

Увійдіть за допомогою іншого облікового запису або зареєструйте новий акаунт.

Ви можете авторизуватися за допомогою будь-якого з раніше доданих акаунтів без введення пароля:

Вийдіть із поточного акаунту.

Гортайте екран праворуч або ліворуч, поки не перейдете до потрібного акаунту.

Що робити, якщо я забув логін або пароль?

Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для входу на Яндекс.Музику, скористайтеся рекомендаціями в розділі Вирішення проблем Допомоги Яндекс.Паспорта.

Як стерти акаунт із пристрою?

Паролі від усіх акаунтів зберігаються на пристрої, щоб при вході у програму або зміні облікового запису вам не доводилося кожного разу вводити пароль наново. Якщо ви збираєтеся передати комусь пристрій, зітріть на ньому свої акаунти:

  1. Вийдіть із поточного акаунту.

  2. Гортайте екран праворуч або ліворуч, поки не перейдете до акаунту, який треба видалити.

  3. Натисніть на портрет акаунту й утримуйте його кілька секунд, потім підтвердьте видалення облікового запису з пристрою.

Як видалити акаунт Яндекс.Музики?

Видалити можна тільки зареєстрований вручну або прив'язаний до профілю соціальної мережі акаунт на Яндексі. Акаунт, зареєстрований на номер телефону, видалити не можна.

ви втратите дані, що зберігаються на усіх пов'язаних із персональних сервісах (Пошті, Диску тощо). Крім того, при видаленні акаунту безповоротно видалиться ваша фонотека.

Якщо ви оплатили періодичну підписку і хочете видалити акаунт, щоб скасувати її, ознайомтеся з рекомендаціями в розділі . Якщо ви видаляєте акаунт, щоб не отримувати сповіщення від Яндекс.Музики, вимкніть їх у налаштуваннях веб-версії сервісу.

Про те, як видалити акаунт Яндекса, див. у розділі Видалення акаунту Допомоги Яндекс.Паспорта.

Увага.

Видалення акаунту не призводить до автоматичного скасування оформленої підписки. Якщо у вас є діюча підписка, заздалегідь скасуйте її вручну.

Якщо ви видалили акаунт і забули скасувати підписку, оформлену у веб-версії сервісу, зверніться до служби підтримки.