Підписка. Фрази

Навіщо потрібна підписка?

Без підписки ви можете використовувати тільки частину функцій програми: прослуховувати музичні добірки і рекомендовані вам треки. Підписка додатково дає можливість:

  • слухати будь-які треки з каталогу Яндекс.Музики у високій якості і без реклами;

  • користуватися сервісом у будь-якій країні світу;

  • зберігати треки для прослуховування в офлайн-режимі.

Підписка прив'язується до акаунту й одночасно діє і у програмі, і у веб-версії Яндекс.Музики. Крім того, оплативши підписку на Яндекс.Музику, ви зможете використовувати платні функції Яндекс.Радіо — пропускати будь-яку кількість треків і слухати радіо без реклами. Для цього використовуйте єдиний акаунт на обох сервісах.

Оплата підписки

Для оплати у програмі ви повинні перебувати в Україні, Росії, Білорусі або Казахстані. Якщо зараз ви перебуваєте в іншій країні, оплата підписки можлива лише на сайті music.yandex.ru.

Для оплати у програмі ви повинні перебувати в Україні, Росії, Білорусі або Казахстані. Якщо зараз ви перебуваєте в іншій країні, оплата підписки можлива лише на сайті music.yandex.ua.

Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку На рік чи На місяць.

Якщо ви оплачуєте щомісячну підписку і раніше ніколи не купували підписку на Яндекс.Музику, то перший місяць використання буде безкоштовним.

Натисніть на рядок Банківська картка. Введіть реквізити картки й оплатіть підписку.

Зазвичай платіж зараховується протягом 15‒20 хвилин. Далі підписка продовжується автоматично: через кожен місяць або рік із вашого рахунку зніматиметься плата за наступний місяць або рік підписки. Ви у будь-який момент можете відмовитися від продовження підписки.

Вимкнення автоматичного продовження підписки

Ви можете заборонити Яндекс.Музиці автоматично списувати кошти для продовження підписки. У цьому випадку після завершення поточного оплаченого періоду у програмі залишаться доступними тільки безкоштовні функції.

Примітка.

Збережені для прослуховування в офлайн-режимі треки також будуть недоступні після завершення оплаченого періоду.

Щоб вимкнути автоматичне продовження, виберіть спосіб, яким ви оплачували підписку:

Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку Керування підписками.

Як прив'язати іншу картку для оплати підписки?

Якщо раніше ви оплачували підписку за допомогою однієї банківської картки, але тепер хочете, щоб при продовженні підписки гроші списувалися з іншої картки, вимкніть поточну підписку і підпишіться на Яндекс.Музику наново. При цьому оплатіть підписку за допомогою нової банківської картки.

Після того як оплачений попередньою банківською карткою період закінчиться, почнеться період, оплачений новою карткою. Далі для продовження підписки гроші списуватимуться з нової картки.

Використання промо-коду

За допомогою промо-коду ви можете отримати безкоштовний доступ до усіх можливостей Яндекс.Музики. Код має обмежений строк дії, після закінчення якого платні функції сервісу для користувачів без підписки буде вимкнено.

Код може бути подаровано вам іншим користувачем або Яндексом (за участь у конкурсі, у рамках рекламної акції або як подяку за допомогу). Ви також можете подарувати код.

Активацію коду має бути виконано у зазначені строки. Якщо у користувача вже оплачено підписку і додатково до неї активується промо-код, то період, оплачений промо-кодом, почне діяти лише після вимкнення підписки.

Для активації промо-коду перейдіть у свій профіль і натисніть на рядок .

Що робити, якщо я оплатив підписку, але вона не працює?

Перевірте, що ви авторизовані під тим же акаунтом, на який було оформлено підписку на Яндекс.Музиці. Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для цього акаунту, скористайтеся рекомендаціями в розділі Вирішення проблем Яндекс.Паспорта.

Якщо оплачений період вже закінчився, напишіть службі підтримки. Ми переконаємося в тому, що послугу не було надано, і відновимо підписку на оплачений період.

Напишіть службі підтримки. Ми переконаємося в тому, що послугу не було надано, і відновимо підписку на оплачений період.