Вхід на Яндекс.Музику

Реєстрація акаунту

Примітка.

Для доступу до всіх персональних сервісів Яндекса (Музика, Радіо, Пошта тощо) можна використовувати один загальний акаунт. Якщо ви зареєстровані на будь-якому із цих сервісів, використовуйте цей же акаунт і для авторизації на Яндекс.Музиці.

Щоб створити акаунт:

  1. На стартовому вікні програми натисніть на кнопку Я новий користувач.

  2. Виберіть спосіб створення акаунту:

    • Щоб зареєструватися вручну, натисніть на кнопку Яндекс. Потім зазначте інформацію про себе і завершіть створення акаунту.

    • Щоб створити акаунт на основі профілю соціальної мережі, натисніть на на назву потрібну мережу і дозвольте програмі доступ до неї. Для вас буде зареєстровано акаунт Яндекса, прив'язаний до соціального профілю (докладніше див. у розділі Вхід за допомогою соціальних мереж Допомоги Яндекс.Паспорта).

    • Для реєстрації за допомогою номера телефону натисніть на кнопку Номер телефону і зазначте свій номер — на нього надійде код для підтвердження реєстрації. Створений таким способом акаунт не можна використовувати для авторизації у веб-версії сервісу і на Яндекс.Радіо — використовуйте інші способи, якщо плануєте синхронізувати фонотеку.

Після завершення реєстрації автоматично відбудеться авторизація у програмі. Ви можете керувати створеним профілем Яндекс.Музики, для цього у лівому верхньому куті екрана натисніть на значок  і в меню програми натисніть на свій портрет.

Авторизація у програмі

Примітка.

Ми рекомендуємо використовувати один акаунт і в програмі, і у веб-версії Яндекс.Музики. Так ви зможете формувати єдину колекцію музики, усі зміни в якій синхронізуватимуться.

Щоб авторизуватися у програмі:

  1. На стартовому екрані програми натисніть на кнопку У мене вже є акаунт. Увійти.

  2. Авторизуйтеся за допомогою акаунту Яндекса, через профіль соціальної мережі або за номером телефону.

Якщо акаунту у вас ще немає, вам потрібно зареєструватися.

Програма запам'ятовує останній використовуваний обліковий запис — якщо ви не виходили з акаунту, то під час наступного запуску повторно авторизуватися не потрібно.

Використання кількох акаунтів

Увага.

У разі зміни акаунту всі збережені для попереднього акаунту треки стираються з пам'яті пристрою.

Щоб додати ще один акаунт у програму:

  1. Вийдіть із поточного акаунту. Для цього перейдіть у свій профіль і у правому верхньому куті натисніть на посилання Вийти.

  2. Натисніть на посилання Вибрати інший акаунт.

  3. Увійдіть за допомогою іншого облікового запису або зареєструйте новий акаунт.

Ви можете авторизуватися за допомогою будь-якого із раніше доданих акаунтів без введення пароля:

  1. Вийдіть із поточного акаунту.

  2. Гортайте екран праворуч або ліворуч, поки не перейдете до потрібного акаунту.

  3. Натисніть на портрет акаунту.

Що робити, якщо я забув логін або пароль?

Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для входу на Яндекс.Музику, скористайтеся рекомендаціями у розділі Вирішення проблем Допомоги Яндекс.Паспорта.

Як стерти акаунт із пристрою?

Паролі від всіх акаунтів зберігаються на пристрої, щоб у разі входу у програму або зміни облікового запису вам не доводилося щоразу вводити пароль заново. Якщо ви маєте намір передати комусь пристрій, зітріть на ньому свої акаунти:

  1. Вийдіть із поточного акаунту.

  2. Гортайте екран праворуч або ліворуч, поки не перейдете до акаунту, який потрібно видалити.

  3. Натисніть на портрет акаунту й утримуйте його кілька секунд, потім підтвердьте видалення облікового запису із пристрою.

Як видалити акаунт Яндекс.Музики?

Видалити можна лише зареєстрований вручну або прив'язаний до профілю соціальної мережі акаунт на Яндексі. Акаунт, зареєстрований на номер телефону, видалити не можна.

У разі видалення єдиного акаунту Яндекса ви втратите дані, що зберігаються на усіх пов'язаних із ним персональних сервісах (Пошті, Диску тощо). Крім того, у разі видалення акаунту остаточно видалиться ваша фонотека.

Якщо ви оплатили періодичну підписку і бажаєте видалити свій акаунт, щоб скасувати її, ознайомтеся з рекомендаціями у розділі subscription.html#subscription__cancel. Якщо ви видаляєте акаунт, щоб не отримувати сповіщення від Яндекс.Музики, вимкніть їх у налаштуваннях веб-версії сервісу.

Про те, як видалити акаунт Яндекса, див. розділ Видалення акаунту Допомоги Яндекс.Паспорта.

Увага.

Видалення акаунту не призводить до автоматичного скасування оформленої підписки. Якщо у вас є активна підписка, заздалегідь скасуйте її вручну.

Підписку, оформлену через магазин iTunes Store, можна скасувати самостійно навіть після видалення акаунту. Якщо ви видалили акаунт і забули скасувати підписку, оформлену у веб-версії сервісу, зверніться до служби підтримки.