Підписка

Навіщо потрібна підписка?

Без підписки ви можете використовувати лише частину функцій програми: прослуховувати музичні добірки та рекомендовані вам треки. Підписка додатково дає можливість:

  • слухати будь-які треки з каталогу Яндекс.Музики у високій якості і без реклами;

  • користуватися сервісом у будь-якій країні світу;

  • зберігати треки для прослуховування в офлайн-режимі.

Підписка прив'язується до акаунту й одночасно діє як у програмі, так і у веб-версії Яндекс.Музики. Крім того, оплативши підписку на Яндекс.Музику, ви зможете використовувати платні функції Яндекс.Радіо — пропускати будь-яку кількість треків і слухати радіо без реклами. Для цього використовуйте єдиний акаунт на обох сервісах.

Оплата підписки

Для оплати у програмі ви повинні перебувати в Україні, Росії, Білорусі або Казахстані. Якщо зараз ви перебуваєте в іншій країні, оплата підписки можлива лише на сайті music.yandex.ua.

Якщо на вашому пристрої було виконано джейлбрейк, то ми не можемо гарантувати зарахування коштів та підключення підписки. Джейлбрейк дає можливість здійснювати фіктивні платежі, тому для таких пристроїв компанія Apple не підтверджує здійснену оплату. Рекомендуємо до проведення платежу повернути пристрій у заводський стан.

Щоб оплатити підписку:

  1. Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку На рік або На місяць. Якщо ви оплачуєте щомісячну підписку і раніше ніколи не купували підписку на Яндекс.Музику, то перший місяць використання буде безкоштовним.

  2. Ознайомтеся з умовами і підтвердьте оплату підписки. Докладніше про способи та процедуру оплати програм див. у довідці служби підтримки Apple.

Зазвичай платіж зараховується протягом 15‒20 хвилин. Далі підписка продовжується автоматично: через кожен місяць або рік із вашого рахунку зніматиметься плата за наступний місяць або рік підписки. Ви у будь-який момент можете відмовитися від продовження підписки.

Вимкнення автоматичного продовження підписки

Ви можете заборонити Яндекс.Музиці автоматично списувати кошти для продовження підписки. У цьому випадку після завершення поточного оплаченого періоду у програмі залишаться доступними лише безкоштовні функції.

Примітка.

Збережені для прослуховування в офлайн-режимі треки також будуть недоступними після закінчення оплаченого періоду.

Про те, як відмінити підписку, див. у довідці служби підтримки Apple.

Використання промо-коду

За допомогою промо-коду ви можете отримати безкоштовний доступ до всіх можливостей Яндекс.Музики. Код має обмежений термін дії, після закінчення якого платні функції сервісу для користувачів без підписки вимикаються.

Код може бути подаровано вам іншим користувачем або Яндексом (за участь у конкурсі, в рамках рекламної акції або на знак подяки за допомогу). Ви також можете подарувати код.

Активацію коду має бути виконано у зазначені строки. Якщо у користувача вже оплачено підписку і додатково до неї активується промо-код, то період, оплачений промо-кодом, почне діяти лише після вимкнення підписки.

Для активації промо-коду перейдіть у свій профіль і натисніть на рядок Ввести подарунковий код.

Чи можна використовувати родинний доступ для підписки?

За допомогою функції Apple Родинний доступ можна обмінюватися спільними ресурсами, оплачувати покупки членів родини зі свого рахунку, а також ділитися деякими програмами, книгами, музикою та фільмами, купленими у магазинах iTunes Store, iBooks і App Store.

Ви можете поділитися програмою зі членами сім'ї, але зробити свою підписку спільною не можна — вона належить до вбудованих покупок і не підтримує родинний доступ.

Що робити, якщо я оплатив підписку, але вона не працює?

Перевірте, що ви авторизовані під тим же акаунтом, на який було оформлено підписку на Яндекс.Музиці. Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для цього акаунту, скористайтеся рекомендаціями у розділі Вирішення проблем Яндекс.Паспорта.

Якщо оплачений період не закінчився, ви можете надіслати заявку на відновлення підписки. Для цього перейдіть у свій профіль і натисніть на рядок Відновити покупки. Після перевірки підписка на оплачений період, що залишився, відновиться автоматично.

Якщо оплачений період уже закінчився, напишіть службі підтримки. Ми переконаємося в тому, що послугу не було надано, і відновимо підписку на оплачений період.

Примітка.

Оплату підписки може бути заблоковано компанією Apple, якщо платіж здійснювався із пристрою, для якого було виконано джейлбрейк. У цьому випадку перед відновленням купівлі поверніть пристрій у заводський стан.

Ми не гарантуємо, що компанія Apple відновить купівлю і підтвердить платіж.