Вхід на Яндекс.Музику

Реєстрація акаунту

Примітка.

Для доступу до всіх персональних сервісів Яндекса (Музика, Радіо, Пошта тощо) можна використовувати один загальний акаунт. Якщо ви зареєстровані на одному із цих сервісів, використовуйте цей же акаунт і для авторизації на Яндекс.Музиці.

Щоб створити акаунт, відкрийте програму та виберіть спосіб реєстрації:

  • Щоб зареєструватися вручну, натисніть на посилання реєстрація. Потім зазначте інформацію про себе і завершіть створення акаунту.

  • Щоб створити акаунт на основі профілю соціальної мережі, натисніть на назву потрібної мережі та дозвольте програмі доступ до неї. Для вас буде зареєстровано акаунт Яндекса, прив'язаний до соціального профілю (докладніше див. у розділі Вхід за допомогою соціальних мереж Допомоги Яндекс.Паспорта).

  • Для реєстрації за допомогою номера телефону натисніть на кнопку Номер телефону і зазначте свій номер — на нього надійде код для підтвердження реєстрації. Створений таким способом акаунт не можна використовувати для авторизації у веб-версії сервісу і на Яндекс.Радіо — використовуйте інші способи, якщо плануєте синхронізувати фонотеку.

Після завершення реєстрації автоматично відбудеться авторизація у програмі. Ви можете керувати створеним профілем Яндекс.Музики, для цього в лівому верхньому куті екрана натисніть на значок  і в меню програми натисніть на свій портрет.

Авторизація у програмі

Примітка.

Ми рекомендуємо використовувати один і той же акаунт і в програмі, і у веб-версії Яндекс.Музики. Так ви зможете формувати єдину колекцію музики, усі зміни в якій синхронізуватимуться.

Щоб авторизуватися, відкрийте програму і введіть логін і пароль від свого акаунту на Яндексі чи увійдіть через профіль соціальної мережі або за номером телефону. Якщо акаунту у вас ще немає, вам потрібно зареєструватися.

Що робити, якщо я забув логін або пароль?

Відкрийте програму і натисніть на кнопку згадати пароль. Потім дотримуйтесь інструкцій на формі відновлення доступу.

Вихід з акаунту

Щоб вийти з акаунту, перейдіть у свій профіль і натисніть на посилання Вийти.

Увага.

Якщо під час наступної авторизації ввійдете у програму з іншим обліковим записом, усі збережені для попереднього акаунту треки буде стерто з пам'яті пристрою.

Як видалити акаунт Яндекс.Музики?

Видалити можна лише зареєстрований вручну або прив'язаний до профілю соціальної мережі акаунт на Яндексі. Акаунт, зареєстрований на номер телефону, видалити не можна.

У разі видалення єдиного акаунту Яндекса ви втратите дані, що зберігаються на усіх пов'язаних із ним персональних сервісах (Пошті, Диску тощо). Крім того, у разі видалення акаунту остаточно видалиться ваша фонотека.

Якщо ви оплатили періодичну підписку і хочете видалити акаунт, щоб скасувати її, ознайомтеся з рекомендаціями у розділі subscription.html#subscription__cancel. Якщо ви видаляєте акаунт, щоб не отримувати сповіщення від Яндекс.Музики, вимкніть їх у налаштуваннях веб-версії сервісу.

Про те, як видалити акаунт Яндекса, див. розділ Видалення акаунту Допомоги Яндекс.Паспорта.

Увага.

Видалення акаунту не призводить до автоматичного скасування оформленої підписки. Якщо у вас є дійсна підписка, попередньо скасуйте її вручну.

Підписку, оформлену через Магазин Майкрософт, можна скасувати самостійно навіть після видалення акаунту. Якщо ви видалили акаунт і забули скасувати підписку, оформлену у веб-версії сервісу, зверніться до служби підтримки.