Підписка

Навіщо потрібна підписка?

Без підписки ви можете використовувати лише частину функцій програми: прослуховувати музичні добірки та рекомендовані вам треки. Підписка додатково дає можливість:

  • слухати будь-які треки з каталогу Яндекс.Музики у високій якості і без реклами;

  • користуватися сервісом у будь-якій країні світу;

  • зберігати треки для прослуховування в офлайн-режимі.

Підписка прив'язується до акаунту та одночасно діє і в програмі, і у веб-версії Яндекс.Музики.

Оплата підписки

Оплату може бути проведено через Магазин Майкрософт або списано просто з банківської картки. У разі оплати банківською карткою реєструється автоматично продовжувана підписка: через кожен місяць або рік із вашого рахунку зніматиметься плата за наступний місяць або рік підписки. Підписку, оформлену через Магазин, потрібно продовжувати вручну.

Для оплати у програмі ви повинні перебувати в Україні, Росії, Білорусі чи Казахстані. Якщо зараз ви перебуваєте в іншій країні, оплата підписки можлива лише на сайті music.yandex.ua.

Щоб оплатит підписку:

  1. Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку На рік або На місяць. Якщо ви оплачуєте щомісячну підписку і раніше ніколи не купували підписку на Яндекс.Музику, то перший місяць використання буде безкоштовним.

  2. Натисніть на рядок Windows Store. Відбудеться перехід у Магазин Майкрософт. Докладніше про способи та процедуру оплати програм див. у довідці Магазину.

Зазвичай платіж зараховується протягом 15‒20 хвилин.

Вимкнення автоматичного продовження підписки

Підписка продовжується автоматично, якщо ви оплатили її банківською карткою. Ви в будь-який момент можете заборонити Яндекс.Музиці списувати кошти для продовження підписки, тоді після завершення поточного оплаченого періоду у програмі залишаться доступними лише безкоштовні функції.

Примітка.

Збережені для прослуховування в офлайн-режимі треки також будуть недоступними після закінчення оплаченого періоду.

Щоб вимкнути автоматичне продовження підписки:

  1. Перейдіть у свій профіль і натисніть на кнопку Керування підписками.

  2. Натисніть на кнопку Не продовжувати підписку.

Як прив'язати іншу картку для оплати підписки?

Якщо раніше ви оплачували підписку за допомогою банківської картки, а тепер хочете, щоб у разі продовження підписки гроші списувалися з іншої картки, вимкніть поточну підписку і після закінчення оплаченого періоду підпишіться на Яндекс.Музику знову. При цьому оплатіть підписку за допомогою нової банківської картки.

Використання промо-коду

За допомогою промо-коду ви можете отримати безкоштовний доступ до всіх можливостей Яндекс.Музики. Код має обмежений термін дії, після закінчення якого платні функції сервісу для користувачів без підписки вимкнуться.

Код може бути подаровано вам іншим користувачем або Яндексом (за участь у конкурсі, в рамках рекламної акції або на знак подяки за допомогу). Ви також можете подарувати код.

Активацію коду має бути виконано в зазначені строки. Якщо у користувача вже оплачено підписку і додатково до неї активується промо-код, то період, оплачений промо-кодом, почне діяти лише після вимкнення підписки.

Для активації промо-коду перейдіть у свій профіль і натисніть на рядок Ввести промо-код.

Що робити, якщо я оплатив підписку, але вона не працює?

Перевірте, чи ви авторизовані під тим же акаунтом, на який було оформлено підписку на Яндекс.Музиці. Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для цього акаунту, скористайтеся рекомендаціями у розділі Вирішення проблем Яндекс.Паспорта.

Якщо використовується правильний акаунт, але підписка не працює, напишіть службі підтримки. Ми переконаємося в тому, що послугу не було надано, і відновимо підписку на оплачений період.