Мобільна музика

Запитання та відповіді

Навіщо потрібна підписка?

Із підпискою ви отримаєте необмежений доступ до музики, а також можливість зберігати треки і прослуховувати їх без підключення до інтернету. Докладніше про підписку.

Чи можна слухати плейлисти без підключення до інтернету?

Прослуховувати плейлисти офлайн ви зможете після оплати підписки. Щоб прослуховувати вподобані треки, збережіть їх у програмі (треки будуть доступні до кінця строку підписки).

Увага! Зберігати треки можна лише у платній версії Яндекс.Музики.

Скільки треків можна зберегти у програмі?

Максимальна кількість треків в одному плейлисті — 2000, кількість плейлистів у програмі необмежена.

Як керувати послідовністю програвання у плеєрі?

Щоб керувати послідовністю відтворення, використовуйте кнопки і .

У пристроях на базі iOS для переходу до наступного треку посуньте поточний трек ліворуч. Для повернення до попереднього — посуньте поточний трек праворуч.

За замовчуванням у плеєрі треки відтворюються один за одним і не повторюються.

Щоб відтворювати треки у випадковому порядку, натисніть на кнопку .

Щоб повторювати список відтворення, натисніть на кнопку .

Щоб повторювати поточний трек, натисніть на кнопку повторно.

Не можу завантажити плейлист. У чому річ?

Однією із причин може бути нестача вільного місця на пристрої. Видаліть непотрібні дані та продовжуйте завантаження.

Іншою причиною можуть бути тимчасові проблеми на нашому сервері. Швидше за все, розробники Яндекс.Музики вже знають про них і працюють над їх усуненням.

Якщо проблеми не було вирішено оперативно, будь ласка, зверніться до служби підтримки.

Як працює автозбереження останніх прослуханих треків?

Програма автоматично зберігає у кеші кілька останніх прослуханих треків. Під час їх повторного прослуховування програма не запитуватиме дані з інтернету, а витягне їх із кешу. Автозбереження знижує навантаження на мережу.

Примітка. Автозбереження не залежить від треків і плейлистів, які ви зберігаєте вручну. Якщо ви хочете прослуховувати треки без підключення до інтернету, збережіть їх.

Скільки я заплачу мобільному оператору за завантаження музики?

Вартість трафіку під час завантаження музики відповідає чинним тарифам вашого мобільного оператора.

Ми рекомендуємо завантажувати музику при вимкненому мобільному інтернеті.

Увага! Якщо ви плануєте поїздку в інший регіон або за кордон, налаштуйте роботу програми без мобільного інтернету.

Чому не всі треки, які я додав на сайті music.yandex.ua, доступні у програмі?

Недоступні у програмі треки позначено значком .

Якщо трек недоступний, значить, у Яндекса поки що немає прав на його використання у мобільній програмі або у вашому регіоні. Ми робимо все можливе, щоб домовитися про такі права із правовласником музики.

Увага! Право на використання музики не збігається із правом розміщення треку на сайті music.yandex.ua. Тому трек може бути доступний на сайті та недоступний у програмі (і навпаки).

Як користуватися програмою в іншому регіоні або у закордонній поїздці?

Щоб не використовувати роумінг передавання даних, налаштуйте роботу програми без мобільного інтернету.

Заздалегідь оплатіть підписку або оформіть автоматично продовжувану підписку — і програма працюватиме в будь-якій точці світу.

Увага! 

Оплатити підписку можна в Україні, Росії, Білорусі та Казахстані.

Куди звернутися з питанням або пропозицією?

Якщо у вас виникло запитання або пропозиція, зверніться до служби підтримки.

У програмі для iOS та Windows Phone ви можете надіслати запитання або пропозицію через програму.

iOS
  1. Натисніть на кнопку Налаштування.
  2. Натисніть на рядок Написати розробникам.
Windows Phone
  1. У меню натисніть на рядок Налаштування.
  2. Перейдіть на сторінку Про програму.
  3. Натисніть на рядок Повідомити про помилку.