Робота Яндекс.Музики на території України

У зв'язку зі змінами в українському законодавстві на території України з 16 травня 2017 року може бути обмежено доступ до сервісів Яндекса, зокрема до Яндекс.Музики.

Яндекс.Музика працює в Україні з 2010 року, і за цей час у нас з'явилися сотні тисяч постійних слухачів. Ми щиро шкодуємо про рішення, яке накладає обмеження на доступ до сервісу, і сподіваємося, що його буде переглянуто якомога швидше.

  1. У мене оформлено підписку. Як зберегти гроші?
  2. Чи зможу я слухати музику в мобільній програмі сервісу?
  3. У мене лишилися запитання

У мене оформлено підписку. Як зберегти гроші?

Якщо у вас немає доступу до сайту і не працює мобільна програма Яндекс.Музики, вимкніть автоматичне продовження підписки. Щоб перейти до докладної інструкції, виберіть спосіб, яким ви оплачували підписку:

Ви також можете повернути кошти за період підписки, під час якого почало діяти блокування. Виберіть ваш спосіб оплати:

Підписку було оплачено за допомогою банківської картки на сайті або у програмі Яндекс.Музика

Якщо ви оплатили підписку недавно, можливо, гроші все ще є на рахунку вашого банку — зверніться туди із заявою на скасування транзакції та повернення коштів. Якщо платіж уже було проведено, зверніться до служби підтримки Яндекс.Музики через форму або надішліть нам приватне повідомлення на Facebook.

Підписку було оплачено через Google Play, App Store або Магазин Microsoft у програмі Яндекс.Музика

Зверніться до служби підтримки Google, Apple або Microsoft.

Чи зможу я слухати музику в мобільній програмі сервісу?

Ви зможете слухати музику через програму, якщо перебуваєте в Росії, Білорусі чи Казахстані, але на території України частину функцій програми може бути заблоковано. Ми рекомендуємо вам не видаляти програму, а встановлювати всі оновлення і періодично перевіряти, чи не відновилася його працездатність.

Якщо ви хочете отримати консультацію щодо проблем із доступом, зверніться до служби підтримки Яндекс.Музики: напишіть нам або надішліть особисте повідомлення на Facebook.

У мене лишилися запитання

Якщо у вас лишилися запитання, ви можете звернутися до служби підтримки Яндекс.Музики одним зі способів: