Музика

Музика не грає

Якщо на сторінці Яндекс.Музики не працює плеєр, спробуйте виконати такі дії:

  • Оновіть Adobe Flash Player до останньої версії.

  • Перевірте, чи не встановлено у вашому браузері розширення і доповнення, які можуть блокувати роботу flash-програм. Вимкніть такі розширення і доповнення. У разі виникнення складнощів скористайтеся довідкою браузера (для Яндекс.Браузера вивчіть розділ Відображення вмісту сайтів).

  • Перевірте, чи не ввімкнено у вашому браузері режим Турбо (наприклад, у Яндекс.Браузері або у браузері Opera). Спробуйте вимкнути його на час прослуховування музики.

  • Якщо ви використовуєте антивірус, файрвол або проксі-сервер, спробуйте їх тимчасово вимкнути.

  • Якщо ви авторизовані на Яндексі, спробуйте змінити тип використовуваного у браузері плеєра (HTML5 або Flash). Для цього перейдіть у налаштування сервісу та у групі Інше виберіть потрібний плеєр зі списку Програвати звук через.

    Примітка. Плеєр HTML5 може бути недоступний у застарілих версіях браузерів.

Якщо ці рекомендації не допомогли, будь ласка, докладно опишіть проблему у формі нижче. Зазначте, які саме треки не відтворюються.