Підписка

Навіщо потрібна підписка

У веб-версії Яндекс.Музики ви можете безкоштовно користуватися усіма функціями сервісу, включаючи прослуховування будь-яких треків. Однак для користувачів без підписки періодично відтворюється аудіореклама, а прослуховування музики доступне лише в Україні, Росії, Білорусі та Казахстані. Крім того, обмеження накладаються і на мобільну програму Яндекс.Музики: без підписки ви зможете слухати лише добірки та рекомендовані треки.

Підписка дає можливість:
  • вимкнути рекламу;
  • користуватися сервісом у будь-якій країні світу;
  • слухати у високій якості та зберігати будь-які треки в мобільній Яндекс.Музиці.

Підписка прив'язується до акаунту й одночасно діє як у веб-версії, так і у програмі Яндекс.Музика. Крім того, після оплати підписки ви зможете використовувати платні функції Яндекс.Радіо: пропускати будь-яку кількість треків і слухати радіо без реклами. Для цього використовуйте єдиний акаунт на обох сервісах.

Оплата підписки

  1. Перейдіть на сторінку https://music.yandex.ua/payment.
  2. Натисніть на кнопку Оплатити підписку і виберіть період дії підписки — місяць або рік. Для тривалого використання краще підходить річна підписка — вона дешевша, ніж продовжувана протягом року щомісячна підписка.
  3. Введіть реквізити банківської картки і натисніть на кнопку Оформити підписку.
Зазвичай платіж зараховується протягом 15‒20 хвилин. Далі підписка продовжується автоматично: через кожен місяць або рік із вашого рахунку зніматиметься плата за наступний місяць або рік підписки. Ви у будь-який момент можете відмовитися від продовження підписки.
Примітка. Також оплатити підписку можна за допомогою подарункового коду Яндекс.Музики.

Як вимкнути автоматичне продовження підписки

Ви можете заборонити Яндекс.Музиці автоматично списувати кошти для продовження підписки. У цьому випадку після завершення поточного оплаченого періоду у програмі залишаться доступними тільки безкоштовні функції.

Щоб вимкнути автоматичне продовження підписки:
  1. Перейдіть на сторінку https://music.yandex.ua/payment.
  2. Натисніть на посилання скасувати продовження.

Як прив'язати іншу картку для оплати підписки

Якщо раніше ви оплачували підписку однією банківською карткою, але тепер хочете, щоб гроші списувалися з іншої, вимкніть поточну підписку та підпишіться на Яндекс.Музику знову. При цьому оплатіть підписку новою банківською карткою.

Коли оплачений попередньою банківською карткою період закінчиться, почнеться період, оплачений новою карткою. Далі для продовження підписки гроші списуватимуться з нової картки.

Що робити, якщо я оплатив підписку, але вона не працює

Перевірте, що ви авторизовані під тим самим акаунтом, на який було оформлено підписку. Якщо ви не пам'ятаєте логін або пароль для цього акаунту, скористайтеся рекомендаціями в розділі Вирішення проблем Допомоги Яндекс.Паспорта.

Якщо ви оформляли підписку в мобільній програмі, ознайомтеся з рекомендаціями у розділі «Що робити, якщо я оплатив підписку, але вона не працює» Допомоги мобільної Яндекс.Музики:

Якщо використовується правильний акаунт, напишіть службі підтримки. Ми переконаємося в тому, що послугу не було надано, і відновимо підписку на оплачений період.