Мої знахідки

Запитання та відповіді

Кому доступна інформація про мої запити?

Мої знахідки — це персональний сервіс, налаштування якого прив'язуються до вашого облікового запису на Яндексі (так само як і Яндекс.Пошта або Яндекс.Музика). Тому побачити історію ваших запитів і переглянутих результатів можна лише авторизувавшись на Яндексі, ввівши ваші логін та пароль.

Мої запити не зберігаються. У чому причина?

Якщо ваші запити до Яндекса не зберігаються, переконайтеся, що:

  1. Ви не авторизовані (бачите свій логін у правому верхньому куті сторінки, на якій вводите запит). Якщо це не так — авторизуйтеся.

  2. Режим збереження увімкнено (кнопку Увімк. під назвою сервісу виділено кольором).

Мої запити зберігаються, а переглянуті результати — ні. Чому?

Можлива причина такої ситуації — вимкнена у вашому браузері підтримка JavaScript. Увімкніть JavaScript, і результати зберігатимуться разом із запитами.