Мої знахідки

Проблеми зі збереженням даних

Мої запити не зберігаються. У чому причина?

Якщо запити, які ви задаєте на Яндексі, не зберігаються, переконайтеся, що:

  1. Ви авторизовані (бачите свій логін у правому верхньому кутку сторінки, на якій задаєте запит). Якщо це не так — авторизуйтеся, клікнувши на посилання Увійти.

  2. Режим збереження ввімкнено, тобто нижче назви Мої знахідки важілець перемикача знаходиться в положенні запису . Якщо ж перемикач у положенні паузи , натисніть увімк. або пересуньте важілець у потрібну сторону, і ваша історія почне зберігатися.

Мої запити зберігаються, а переглянуті результати — ні. Чому?

Якщо запити до Яндекса зберігаються, а результати, що переглядаються, — ні, то можлива причина цього — вимкнена у вашому браузері підтримка JavaScript. Увімкніть JavaScript, і результати зберігатимуться разом із запитами.