Вирішення проблем

Початок роботи

Пошук

Маршрути

Офлайн-карти

Дорожні події

Затори

Про те, як працюють Яндекс.Затори, можна дізнатися у блозі Яндекса.

Push-сповіщення

Можливі проблеми

Написати службі підтримки сервісу

Якщо у вас є запитання щодо роботи Яндекс.Навігатора, побажання або пропозиції, напишіть службі підтримки сервісу:

Щоб отримати вичерпну відповідь, опишіть ситуацію якомога докладніше.

Примітка.

Якщо Навігатор неточно визначає ваше місце розташування, а зазначені способи виправити ситуацію не допомогли, і якщо ви використовуєте пристрій з операційною системою Android, надішліть нам, будь ласка, таку інформацію:

  • Точну модель пристрою.

  • Версію операційної системи пристрою (див. Налаштування → Про пристрій).

  • Версію вашої програми та UUID (ідентифікатор встановлення програми).

    Натисніть на кнопку Меню і виберіть пункт Про програму.

    Версію програми зазначено під її назвою.

    Торкніться логотипа Яндекс.Навігатора 5 разів ─ UUID скопіюється в буфер обміну і його можна буде вставити в поле форми.

  • Час, коли відбувалася поїздка за маршрутом.

  • GPS-трек маршруту. Підключіть пристрій до комп'ютера і скопіюйте з пристрою лог-файл, розміщений за адресою:

    /Library/Application Support/caches/recording/collected_records.sqlite.

    На жаль, під час відкриття та використання програми лог-файл затирається новим записом. Тому, якщо проблема з визначенням місця розташування виникне знову, будь ласка, постарайтеся одразу (без повторного відкриття програми) скопіювати лог-файл (звичайно, якщо ситуація дає можливість це зробити).

Нам також може допомогти інформація про те, наскільки коректно визначають ваше місце розташування інші навігатори.