Браузер
Рекомендації у браузері

Технічна підтримка

Повідомити про проблему

Якщо під час роботи з браузером виникли проблеми і ви не знайшли їх вирішення в Допомозі, вам допоможе служба підтримки Яндекса.

Щоб надіслати повідомлення про помилку, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на значок
    [no-highlight[

    У правому верхньому куті браузера

    ]no-highlight]
    ДодатковоПовідомити про проблему. Відкриється нова вкладка Зворотний зв'язок.
  2. Почніть заповнювати поле Опис проблеми. У міру введення тексту під полем з'являтимуться підказки з вирішенням типових проблем.
  3. Якщо жодна із підказок не підходить до вашого випадку, докладно опишіть проблему.
    Необхідна інформація
    • покроковий опис ваших дій перед тим, як браузер видав помилку;
    • текст повідомлення про помилку, що з'явився;
    • тип комп'ютера (PC, ноутбук, планшет), потужність процесора, обсяг оперативної пам'яті;
    • посилання на сторінку, де виникла проблема;
    • адреса електронної пошти для зворотного зв'язку;
    • знімок екрана з повідомленням про помилку.

      Примітка. За замовчуванням до повідомлення додається скриншот сторінки, з якої ви перейшли у Зворотний зв'язок. За потреби ви можете прикріпити інший файл або не додавати скриншот взагалі.

  4. Натисніть на кнопку Надіслати.

До вашого звіту про помилку буде додано інформацію про операційну систему і Яндекс.Браузер на вашому комп'ютері.

Порада. У браузері може бути увімкнено доповнення Повідомлення про помилки браузера. Його значок  відображається у правому верхньому куті вікна браузера. Натисніть на значок, щоб швидко перейти на вкладку Зворотний зв'язок та надіслати повідомлення про помилку.

Дозволити надсилати статистику використання та звіти про збої

Ви можете допомогти нам визначити, що передусім вимагає поліпшення у браузері та наших сервісах. Дозвольте браузеру надсилати в Яндекс статистику використання та звіти про збої:

Примітка. Статистика, що надсилається, — анонімна, ви можете не турбуватися про конфіденційність своїх даних.

  1. Натисніть на значок
    [no-highlight[

    У правому верхньому куті браузера

    ]no-highlight]
      Налаштування.
  2. У нижній частині сторінки Налаштування натисніть на кнопку Показати додаткові налаштування.

  3. У блоці Захист особистих даних увімкніть опції:

    • Надсилати у Яндекс статистику використання
    • Надсилати у Яндекс звіти про збої.

Примітка. За замовчуванням зазначені опції увімкнено.

техпідтримка Яндекса
повідомити у техпідтримку
видалити браузер
звіти про збої