Запитання і відповіді

  1. Як змінити пароль?
  2. Як додати номер телефону?
  3. Чому код відновлення пароля не підходить?
  4. Чому мені пропонують відв'язати номер від інших акаунтів?
  5. Як додати додаткову електронну адресу?
  6. Навіщо потрібен прапорець Чужий комп'ютер при введенні логіна і пароля?
  7. Я працював у інтернет-кафе і забув натиснути Вихід. Що робити?
  8. Деякі програми раптово втратили доступ до акаунту

Як змінити пароль?

Заповніть форму на сторінці Зміна пароля. Щоб створити надійний пароль, дотримуйтесь наших рекомендацій.

Якщо ви отримуєте повідомлення про те, що поточний пароль введено неправильно, спробуйте відновити його.

Як додати номер телефону?

Додати номер можна на сторінці Номери телефонів . Докладну інструкцію наведено в розділі Прив'язати номер телефону

Чому код відновлення пароля не підходить?

Кожен код відновлення відключає всі попередні. Якщо ви запитали три коди відновлення підряд, працювати буде тільки третій.

Чому мені пропонують відв'язати номер від інших акаунтів?

Один телефонний номер може бути прив'язано максимум до 9 облікових записів одночасно.

Як додати додаткову електронну адресу?

Додати додаткову електронну адресу можна на сторінці Адреси електронної пошти . Докладну інструкцію наведено в розділі Як підтвердити додаткову електронну адресу.

Навіщо потрібен прапорець «Чужий комп'ютер» при введенні логіна і пароля?

Якщо ви позначите цей пункт під час входу на Яндекс, браузер з часом забуде про вашу авторизацію. Це може бути корисно на комп'ютерах, які вам не належать: у гостях, в інтернет-кафе тощо. Докладніше прапорець описано у підрозділі Чужий комп'ютер.

Я працював у інтернет-кафе і забув натиснути «Вихід». Що робити?

Відкрийте головну сторінку Яндекс.Паспорта і перейдіть за посиланням Вийти на всіх комп'ютерах. Таким чином ви розлогінитеся відразу на всіх комп'ютерах, на яких коли-небудь авторизовувалися.

Деякі програми раптово втратили доступ до акаунту

Якщо ви змінили пароль або перейшли за посиланням Вийти на всіх комп'ютерах, вам потрібно буде заново авторизуватися не лише у браузері, але й у більшості програм, які використовують ваш обліковий запис.

Примітка. Програми втрачають доступ до облікового запису через те, що зміна пароля і вихід на всіх комп'ютерах відкликають усі OAuth-токени, видані для вашого облікового запису.