Паспорт

Повідомлення від Яндекса

Яндекс розсилає користувачам нагадування, попередження та службові повідомлення різного роду. Деякі з них описано нижче — якщо ви отримали лист або SMS, але не розумієте, що сталося, спробуйте знайти пояснення нижче.

SMS

Повідомлення від Яндекс.Паспорта надходять від відправника «Yandex».

Ваш код підтвердження...

Яндекс.Паспорт надсилає цифровий код, коли ви зазначаєте номер телефону під час реєстрації або в якій-небудь програмі Яндекса, а також коли ви видаляєте, змінюєте або додаєте номер на сторінці Номери телефонів . Щоб підтвердити будь-яку операцію, перейдіть на цю сторінку та введіть код у запропоноване поле.

Код може надійти несподівано у таких випадках:

  • Хтось зламав ваш акаунт і намагається видалити ваш номер телефону. Скасуйте всі підозрілі операції на сторінці Номери телефонів та змініть пароль.

  • SMS дуже затрималося: код надійшов, коли ви вже забули, що запитували його.

  • Інший користувач Яндекса помилково ввів ваш номер телефону замість свого. У цьому випадку повідомлення можна проігнорувати.

Розпочато видалення телефону на Яндексі

Коли від акаунту на Яндексі відв'язують номер телефону, Яндекс повідомляє про це за допомогою SMS на цей номер. Якщо ви отримали таке повідомлення, значить, хтось спробував відв'язати номер телефону від акаунту, до якого прив'язано вашу адресу.

Якщо ви не відв'язувати номер від свого акаунту, перейдіть на сторінку Номери телефонів і перевірте, чи розпочато видалення номера. Якщо видалення запущено, натисніть на кнопку Скасувати видалення.

Якщо ж сторінка нічого не говорить про видалення номера, турбуватися немає про що. Можливо, попередній власник номера намагається відв'язати його від свого облікового запису.

Електронні листи

Листи від Яндекс.Паспорта надходять з адреси noreply@passport.yandex.ru.

Розпочато видалення номера телефону...

Коли від акаунту на Яндексі відв'язують номер телефону, сповіщення про це розсилаються на всі поштові адреси, прив'язані до цього акаунту. Якщо ви отримали такий лист, значить, хтось спробував відв'язати номер телефону від акаунту, до якого прив'язано вашу адресу.

Якщо ви не відв'язувати номер від свого акаунту, перейдіть на сторінку Номери телефонів і перевірте, чи розпочато видалення номера. Натисніть на кнопку Скасувати видалення, якщо вона доступна. Якщо ж сторінка нічого не говорить про видалення номера, турбуватися немає про що.

Ви успішно згенерували пароль для програми...

Таке повідомлення надсилає Яндекс.Паспорт, коли для вашого акаунту на Яндексі створюється новий пароль для програми (це можна зробити тільки у блоці Програми з доступом до акаунту на сторінці керування доступом).

Якщо ви не створювали пароль для зазначеної у листі програми, це міг зробити зловмисник, який отримав доступ до вашого акаунту. Щоб скинути усі паролі програм, достатньо змінити пароль. Якщо змінити пароль не вдається або для облікового запису увімкнено двофакторну аутентифікацію, відновіть доступ до акаунту — після цього усі паролі програм також буде вимкнено.

Хтось увійшов у ваш акаунт на Яндексі

Такий лист надсилається щоразу, коли ви або хто-небудь ще намагається увійти у ваш акаунт незвичайним чином.

Те, що ви отримали такий лист, ще не означає, що хтось зламав ваш акаунт: перевірте історію входів, у якій перераховано усі успішні авторизації. Якщо ви побачите, приміром, браузер, яким ви не користуєтеся, або дату, коли ви не виходили в інтернет, натисніть на рядок, який стосується цього входу, і натисніть на кнопку Це не я. Потім дотримуйтесь інструкцій про те, що робити у разі підозри на злом.