Паспорт

Чому Яндекс просить змінити пароль

Ваш акаунт, швидше за все, зламано. Пароль слід змінити, щоб закрити доступ зломникові, який дізнався або вгадав ваш поточний пароль.

Коли акаунт блокується, перестає працювати основний пароль і паролі програм, якщо ви їх використовуєте. Також буде вимкнено усі сайти, програми та мобільні програми, яким ви дозволили доступ до своїх даних. Таким чином, і ви, і зломник втрачаєте доступ до вашого акаунту через веб-сервіси Яндекса і які-небудь програми.

Як Яндекс дізнається про злом?

Яндекс автоматично перевіряє активність вашого акаунту: чи не є спамом листи, надіслані з вашої скриньки, чи не підозрілі авторизації тощо. Якщо стає зрозуміло, що якісь дії ви явно не могли виконати самі (наприклад, увійти у свій акаунт із Києва та Одеси з проміжком у годину), акаунт автоматично блокується. Розблокувати його можна тільки змінивши пароль.

Про те, навіщо ваш акаунт могли зламати і як зловмисник міг дізнатися ваш пароль, читайте в розділі Захист вашого акаунту.

Що робити, коли Яндекс просить змінити пароль

Якщо ваш акаунт зламано, поточний пароль, швидше за все, відомий зломникові. Тому необхідно придумати новий пароль, який буде відомий тільки вам. Старий пароль більше не можна буде використовувати, щоб зломник не зміг увійти у ваш акаунт за його допомогою.

Що для цього потрібно зробити:

  1. Перед тим як змінювати пароль, перевірте на віруси усі комп'ютери та пристрої, на яких ви вводите свій пароль. За допомогою вірусу зловмисник може знову дізнатися ваш пароль та увійти у ваш акаунт.

  2. Увійдіть на Яндекс зі своїм поточним паролем. Відкриється сторінка Зміна пароля.

  3. Підтвердьте, що ви — власник акаунту:

    • Якщо до вашого акаунту прив'язано номер телефону, запитайте код підтвердження в SMS, введіть його на сторінці та натисніть на кнопку Підтвердити. Якщо у вас немає доступу до прив'язаного номера, перейдіть за посиланням Цей номер мені недоступний.

    • Якщо до акаунту не прив'язано номер телефону, дайте відповідь на контрольне запитання. Ввести відповідь правильно, якщо ви не зовсім точно її пам'ятайте, допоможуть наші рекомендації.

      Після відповіді на запитання потрібно буде підтвердити номер мобільного телефону. Це допоможе вам простіше і швидше відновлювати доступ до акаунту в майбутньому.

    Якщо ви не налаштували контрольне запитання і не прив'язали номер телефону, пароль змінити не вдасться. Вам доведеться відновити доступ до акаунту за допомогою служби підтримки.

  4. Придумайте новий пароль за допомогою наших рекомендацій.