Паспорт

Виконано дію з номером телефону

Хтось спробував змінити або видалити номер телефону для вашого облікового запису.

Якщо це зробили ви

Завершіть розпочату вами операцію на сторінці Номери телефонів .

Якщо це зробили не ви

Хтось отримав доступ до вашого облікового запису. Поверніть контроль над акаунтом:

  1. Скасуйте чужу операцію: натисніть на кнопку Скасувати на сторінці Номери телефонів .

    Якщо ви не скасуєте операцію впродовж 30 днів, то зміни почнуть діяти і ви не зможете відновити доступ, оскільки прив'язаний вами телефон буде видалено.

  2. Задайте новий пароль на сторінці Зміна пароля. Придумати надійний пароль допоможуть наші рекомендації.

  3. Змініть контрольне запитання та відповідь на сторінці Редагування контрольного запитання/відповіді . Виберіть пару питання-відповідь, яку ви самі не забудете, а інші люди не вгадають.

  4. Перевірте, чи немає чужих адрес на сторінці Адреси електронної пошти.

    Пам'ятайте, що вам належать усі адреси з вашим логіном на доменах Яндекса, наприклад, <ваш логін>@yandex.com, <ваш логін>@yandex.kz або <ваш логін>@ya.ru. Це вашої поштової скриньки.

Ми не можемо знати, хто саме намагався змінити або видалити ваш номер телефону. Якщо ви помітили, який номер намагалися прив'язати замість вашого, ви можете звернутися за особистими даними власника номера до мобільного оператора.

Щоб захистити свій обліковий запис, дотримуйтесь наших порад з безпеки для Яндекс.Паспорта.

Якщо ви не можете увійти на Яндекс

Відновіть доступ до облікового запису на сторінці Відновлення доступу . Якщо ви прив'язували до акаунту номер телефону, ви зможете скористатися ним, щоб змінити пароль.

Якщо ви не можете змінити номер, тому що забули пароль

Заповніть анкету для відновлення доступу .

Щось не вийшло?