Паспорт

Не можу видалити акаунт

Акаунт не варто видаляти тільки для того, щоб позбавитися від даних на якому-небудь із сервісів Яндекса. Видалити непотрібні фотографії, стерти спам або змінити забуту відповідь на контрольне запитання можна за допомогою сервісу, який зберігає ці дані. Знайти вирішення вашої проблеми можна в довідці відповідного сервісу — їх перелічено на головній сторінці Допомоги.

Для повного видалення вашого акаунту перейдіть за посиланням Видалити акаунт на сторінці ваших персональних даних. Видалення треба буде підтвердити відповіддю на контрольне запитання.

Увага! Разом з акаунтом без можливості відновлення будуть видалені усі дані сервісів Яндекса, що належать до нього (наприклад, листи в Пошті або файли на Диску). Наново зареєструвати акаунт з видаленим логіном можна буде тільки через 6 місяців.

Якщо введена вами відповідь на контрольне запитання не підходить, перевірте, чи правильно вибрано розкладку клавіатури. На сторінці редагування контрольного запитання можна спробувати різні варіанти написання відповіді або формати дати (якщо у відповіді на контрольне запитання ви зазначили якийсь певний день).

Якщо це не допоможе, у повідомленні про помилку вам буде запропонована спеціальна форма звернення до служби підтримки.