Паспорт

Не можу скинути пароль самостійно

Перевірте, чи все ви правильно вводите на сторінці Відновлення доступу :

  • Якщо ви бачите повідомлення про те, що e-mail або номер неправильний, перевірте, чи не помилилися ви під час введення. Якщо коректно введений номер все-таки не підходить, постарайтеся згадати, які ще адреси або номери ви могли прив'язати до акаунту.

  • Якщо відповідь на контрольне запитання не вдалося правильно ввести з першого разу, спробуйте інші варіанти написання або іншу розкладку клавіатури.

Примітка. Вирішення поширених проблем із номером телефону можна знайти на сторінці Проблеми з номером телефону.

Відновити доступ через службу підтримки

Якщо самостійно відновити доступ не вдається, заповніть анкету для відновлення доступу .

По можливості заповнюйте анкету на тому ж пристрої (комп'ютері, телефоні або планшеті), за допомогою якого ви зазвичай заходили на Яндекс. Також рекомендовано заповнювати анкету там, де ви зазвичай виходите в інтернет — наприклад, вдома, а не користуючись публічним Wi-Fi.

В анкеті вводьте персональні дані, які ви зазначали під час реєстрації акаунту або у Паспорті. Пишіть як пам'ятаєте, точний текст згадувати необов'язково.

На останньому кроці потрібно буде додати вашу фотографію з паспортом, водійським посвідченням або закордонним паспортом. Ми просимо сфотографуватися з документом, щоб доступ до акаунту було у підсумку відновлено саме його власнику, а не зловмисникові.