Паспорт

Підозрюю, що мене зламали

Якщо ви помітили щось дивне в роботі з Яндексом (наприклад, знайомі отримують від вас листи, які ви не надсилали, чи ви побачили в історії входів незнайомі місця або програми), можливо, ваш акаунт зламано.

Щоб повернути контроль над акаунтом, якомога швидше змініть пароль і видаліть незнайомі номери телефонів чи електронні адреси. Нижче — покрокова інструкція.

Якщо ви не можете увійти в акаунт

Відновіть доступ до акаунту. Якщо зробити це самостійно не вдається, заповніть анкету для служби підтримки.

Якщо ви можете увійти в акаунт

Змініть пароль і переконайтеся, що зломник більше не може увійти у ваш акаунт:

  1. Переконайтеся, що на сторінці Номери телефонів зазначено лише ваші номери і не запущено змінювання або видалення захищеного номера.

    Якщо ви ще не прив'язали свій номер телефону до акаунту, зробіть це. Актуальний номер телефону захищає акаунт надійніше, ніж електронна адреса чи контрольне запитання.

  2. Видаліть незнайомі адреси на сторінці Адреси електронної пошти .

    Пам'ятайте, що вам належать усі адреси з вашим логіном на доменах Яндекса, наприклад, <ваш логін>@yandex.com, <ваш логін>@yandex.kz або <ваш логін>@ya.ru. Це вашої поштової скриньки.

  3. Перевірте ваш комп'ютер безкоштовними антивірусними програмами — CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool від «Лабораторії Касперського».

    Щоб захиститися від вірусів у майбутньому, встановіть антивірус і файрвол, якщо у вас їх ще немає. Регулярно перевіряйте комп'ютер на віруси і не забувайте оновлювати антивірусні бази.

  4. Якщо ви авторизуєтеся у Яндексі через акаунт соціальної мережі, перевірте, чи не зламано цей акаунт — за його допомогою зловмисник міг отримати доступ до ваших даних на Яндексі.

  5. Якщо ви користуєтеся пристроєм на базі Android або iOS, налаштуйте двофакторну аутентифікацію — найнадійніший спосіб захисту акаунту Яндекса.

Про те, як ваш акаунт могли зламати, і про способи захисту читайте на сторінці Захист вашого акаунту.