Паспорт

Інші проблеми із входом на Яндекс

Не можу увійти під своїм логіном

Стикаючись із помилками авторизації, дотримуйтеся інструкції Яндекс.Паспорта. Нижче наведено розгорнуті рекомендації для кожної помилки.

Неправильна пара логін-пароль! Авторизуватися не вдалося.

Спробуйте ввести логін і пароль безпосередньо на сторінці Яндекс.Паспорта. Переконайтеся, що у вас не натиснута клавіша Caps Lock і встановлена англійська (не українська) розкладка клавіатури.

Примітка. Набирайте логін і пароль на клавіатурі, а не копіюйте їх з буфера обміну: ви можете випадково скопіювати зайвий пробіл і авторизуватися не вийде.

Як на комп'ютерах, так і на мобільних телефонах деякі програми (наприклад, Punto Switcher) можуть автоматично змінювати введені вами символи: змінювати розкладку, великі літери на малі, ставити пробіл після крапок тощо. Перед тим, як вводити пароль, переконайтеся, що автоматичне виправлення помилок і автоматична зміна розкладки не спрацюють.

Користувача з таким логіном не існує

Облікового запису із введеним логіном не існує або його було видалено.

Перш ніж звертатися у службу підтримки, ще раз перевірте написання свого логіна:

  • Логін може складатися тільки з латинських букв, цифр, крапок і дефісів.

  • Якщо ви вводите адресу електронної пошти, зазначайте її правильно: <ваш логін>@yandex.ua.

  • Авторизуватися можна лише за допомогою адреси Яндекс.Пошти — адреси Gmail або Mail.ru точно не підійдуть.

Ваш логін заблоковано!

Переконайтеся, що ви зазначили логін правильно. Якщо ви впевнені, що логін правильний, зверніться у службу підтримки за посиланням, запропонованим у повідомленні про помилку.

Помилка cookies

Авторизація на Яндексі неможлива, якщо у вашому браузері вимкнено обробку файлів cookie. Докладно це налаштування описано у розділі Допомоги Cookies.

Якщо нічого не допомагає

Спробуйте відновити доступ, щоб скинути пароль.

Скинути пароль автоматично завжди простіше і швидше, ніж звертатися до служби підтримки, тому спробуйте усі доступні варіанти. Якщо відновлення доступу через SMS або електронну адресу для вас недоступно, постарайтеся згадати відповідь на контрольне питання. Відповідаючи на контрольне питання, переконайтеся, що вводите відповідь правильно і в потрібній розкладці клавіатури.

Якщо самостійно відновити доступ не вдається, заповніть анкету для відновлення доступу.

Не пам'ятаю відповідь на контрольне запитання

Спробуйте самостійно згадати відповідь, перевіряючи її на сторінці редагування контрольного запитання. Переконайтеся, що вводите відповідь правильно і в потрібній розкладці клавіатури.

Якщо правильну відповідь згадати не вдається, вам буде запропоновано звернутися у службу підтримки через спеціальну форму.

Яндекс просить ввести символи із зображення

Якщо Яндекс просить ввести символи із зображення під час входу в акаунт, це означає, що з вашої IP-адреси останнім часом занадто часто вводили неправильний пароль.

Це може статися з таких причин:

  • Ви кілька разів поспіль неправильно ввели логін або пароль на Яндексі.

  • Інші користувачі вашої локальної мережі (робочої або домашньої) кілька разів поспіль неправильно набрали логін і пароль. Щоб вирішити цю проблему, зверніться до вашого мережевого адміністратора.

  • Ви зазначили неправильний логін або пароль у поштовій програмі (Outlook, Thunderbird, Mail, поштовий клієнт в Opera тощо).

  • Ваш комп'ютер заражений вірусом, який намагається підібрати пароль до акаунту на Яндексі. Рекомендуємо вам перевірити свій комп'ютер на наявність вірусів безкоштовними онлайн-антивірусами. Багато виробників антивірусів пропонують безкоштовні версії своїх програм.

Отримую помилку «OCSP-відповідь ще не дійсна» у Firefox

На вашому комп'ютері неправильно виставлено системний час. Переконайтеся, що часовий пояс у налаштуваннях ОС відповідає вашому місцю перебування, і звірте час із Яндекс.Часом.