Загальні

Як шукати резюме кандидатів?

Сервіс Яндекс.Робота призначений лише для пошуку вакансій. Резюме кандидатів можна шукати на спеціалізованих сайтах.

Як розмістити резюме?

Сервіс Яндекс.Робота призначений лише для пошуку вакансій. Резюме ви можете розмістити на спеціалізованих сайтах.

Як залишити відгук про компанію?

Відгуки про компанію також збираються з тематичних сайтів автоматично (адреса сайту зазначається під відгуком).

Якщо ви хочете, щоб ваш відгук з'явився на нашому сервісі, залиште його на одному із сайтів наших партнерів. За деякий час ваш відгук з'явиться і на нашому сервісі.

Як часто оновлюється база оголошень на Яндекс.Роботі?

База оголошень оновлюється постійно.

Індексування нових оголошень зазвичай триває від 15 хвилин до однієї години, але з технічних причин може тривати трохи довше.

Я помітив помилку в описі моєї компанії. Будь ласка, виправте її.

Ми не можемо вносити будь-які зміни на Яндекс.Роботі вручну. Уся інформація про компанії (опис, логотипи) надходить на сервіс Яндекс.Робота автоматично — із сайтів наших партнерів. Щоб змінити опис або логотип вашої компанії, відредагуйте відповідну інформацію на цьому сервісі, а також на сайтах партнерів, через які ваша компанія розміщує вакансії (наприклад, hh.ua, Work.ua, Jobs.ua тощо). В описі обов'язково зазначте посилання на ваш сайт. За деякий час інформація на нашому сервісі оновиться автоматично.

Чи ведеться на Яндекс.Роботі історія відгуків користувачів на вакансії?

Ні, на Яндекс.Роботі не ведеться історія відгуків. Користувачі відгукуються вже перебуваючи на сайтах партнерів — і така історія, як правило, ведеться у них.

Чому мої вакансії «склеюються» з вакансіями інших компаній?

Схожі вакансії різних компаній можуть об'єднуватися в одну (склеюватися) через збіг назв цих компаній. Це можуть бути організації як з одного міста, так і з різних регіонів. Як правило, таке відбувається тому, що в опублікованих на рекрутингових сайтах оголошеннях не зазначено сайт компанії. Для вирішення цієї проблеми зазначте сайт вашої компанії на всіх сайтах партнерів, де ви розміщуєте вакансії, та деякий час почекайте. Якщо проблему не буде вирішено, зверніться у службу підтримки Яндекс.Роботи.

Як розмістити свій логотип на першій сторінці сервісу (у блоці вакансій від популярних роботодавців)?

Логотипи на головній сторінці Яндекс.Роботи підбираються системою автоматично на основі різних параметрів (наприклад, кількість вакансій, відомість компанії тощо). Тому давати рекомендації про те, як потрапити в цей розділ, на жаль, ми не можемо.

Ви можете розмістити графічний рекламний банер на будь-якій сторінці сервісу Яндекс.Робота. Докладніше про банер можна почитати на сторінці Медійна реклама. Заявку на розміщення банера ви можете надіслати на сторінці Підтримка персонального менеджера.

Куди повідомляти про помилки?

Повідомлення про помилки на сервісі надсилайте, будь ласка, у службу підтримки Яндекс.Роботи.