Правила і вимоги надання інформації

Правила оформлення полів

Оформлення назв організацій у Довіднику

  1. У назвах автоматично виправляється регістр і порядок слів (підтримується прямий порядок). Наприклад, «РОМАШКА КАФЕ» буде перетворено в «Кафе Ромашка».

  2. У назвах не слід зазначати організаційно-правові форми (ТОВ, ЗАТ, ВАТ тощо). Наприклад, «ООО Яндекс» у Довіднику буде відображатися як просто «Яндекс».
  3. Назва не повинна містити ключових слів про діяльність компаній. Наприклад, тут не треба зазначати найменування товару, країну-виробника тощо.

Оформлення адресних полів у Довіднику

Під час оформлення будь-якої адресної інформації потрібно зазначати тип географічного об'єкта:

  1. Тип населеного пунктумісто Львів, селище Кирилівка, село Трипілля.
  2. Тип вулиціпроспект Леніна, набережна Гагаріна, вулиця Миру, провулок Музейний.
Примітка.

Адресний рядок, поле Телефон і порядок показу списку рубрик у компанії формуються автоматично і редагуванню не підлягають.

Вимоги до даних для публікації

Дані, заборонені до публікації

Адреси

  • Адреси нерухомості (квартири, офіси, склади, виробничі й інші приміщення, будівлі, житлові комплекси тощо), що продається або здається в оренду.

Сайти

  • Персональні сайти.

  • Ігрові портали.

  • Форуми і чати.

  • Сайти, які містять посилання на завантаження файлів (фільми, програми тощо).

  • Сайти з порнографічним матеріалом.

  • Сайти з ненормативною лексикою.

Види діяльності компанії

  • Виставки, концерти та інші заходи з визначеними датами.
  • Продаж SIM-карток і «гарних» номерів мобільних телефонів.
  • SMS-розсилки.
  • Фінансова піраміда або мережевий маркетинг.
  • Послуги, які є незаконними (продаж водійських посвідчень, лікарняних листків тощо).

Цей перелік не є вичерпним і може бути доповнений.

Правила публікації назви страхових брокерів, адрес і сайтів.

  • Згадування назв офіційних страхових компаній (наприклад, Інго Україна, АХА Страхування) у назвах приватних страхових агентів (брокерів) не допускається.

    • Приватних страхових агентів (брокерів), що мають зареєстровану юридичну особу, буде опубліковано під їхньою юридичною назвою.

    • Приватних страхових агентів (брокерів), які не мають зареєстрованої юридичної особи, буде опубліковано під назвою «Страховий агент Прізвище І. Б.». Наприклад: «Страховий агент Іванов І. І.».

  • Адреси компаній, що є дилерами або представниками, але не офіційними філіями організації, не можуть бути опубліковані з назвою цієї організації і з прив'язкою до сайту цієї організації. Це правило стосується в тому числі страхових брокерів, а також приватних розповсюджувачів товарів та послуг.

  • Якщо сайт організації розташовано не на власному домені, а на платформі якого-небудь агрегатора (наприклад, tiu.ru, umi.ru), то адреса сайту не відображатиметься на сторінці організації на Яндекс.Картах. Інші дані (адреса, телефон, години роботи, види діяльності) відображатися будуть.

Перевірка даних організації

Щоб підтримувати дані про організації у Довіднику в актуальному стані, оператори нашого кол-центру телефонують компаніям та уточнюють інформацію про організацію: назву, адресу, режим роботи тощо.

Деякі номери телефонів, з яких можуть телефонувати оператори:

  • +7 (499) 750-09-88
  • +7 (499) 750-17-46
  • +7 (499) 426-20-80
  • +7 (499) 290-52-23
  • +7 (495) 974-35-81
  • +7 (495) 974-35-37
  • +380 (44) 586-41-48
  • +380 (44) 586-41-49
  • +380 (44) 233-74-40
  • +380 (48) 737-44-10
  • +380 (44) 323-01-45
  • +380 (44) 354-07-43
  • +380 (44) 323-07-43
  • +380 (32) 259-07-43
  • +380 (93) 175-55-25
Примітка. Це не всі номери телефонів, з яких можуть телефонувати оператори. Щоб переконатися, що вам телефонували з Довідника, зателефонуйте за номером 8 800 250-96-39.

Причини відмови у публікації

Заявку на додавання або редагування інформації в Довіднику може бути відхилено, якщо в ній було порушено правила надання інформації, перераховані на цій сторінці. Також із публікації може бути знято вже існуючу картку організації, якщо під час чергової перевірки даних модераторами буде виявлено порушення. Найпоширеніші види таких порушень:

  • Не зазначено адресу організації. Для більшості організацій розміщення в Довіднику без адреси неможливе.
  • За зазначеним номером телефону не вдається додзвонитися.
  • Замість назви організації зазначено сферу її діяльності. Наприклад, якщо модераторам Яндекса не вдалося уточнити телефоном подробиці про компанію з назвою «Кладемо паркет» або «Альтернатива готелю», то заявку буде відхилено.
  • Замість фактичної адреси організації у заявці зазначено її юридичну адресу. Для публікації на сервісі приймаються лише фактичні адреси організації.
  • Представник організації не знаходиться за адресою надання послуги або місцем продажу товару.

Компанія Яндекс залишає за собою право

  • редагувати назву організації та підбирати рубрики на власний розсуд;

  • зняти організацію з публікації у будь-який момент без пояснення причин;

  • зняти з публікації дубль організації.

    Дубль — це кілька записів про компанії, дані в яких повністю або частково збігаються та описують одну й ту ж реальну компанію.

    Організації вважаються дублями, якщо:

    • у них збігаються усі контактні дані: назва, адреса, телефон, рубрика, адреси сайту;
    • в організацій, що знаходяться за однією адресою, співпадають усі дані, за винятком одного з параметрів: назва, телефон, рубрика, адреса сайту;
    • в організацій, які розташовані за однією адресою, не збігається один з перерахованих вище параметрів і рубрика.