Довідник

Об'єднання організацій у мережу

Умови об'єднання в мережу

Філії (більше трьох) можна об'єднати в єдину мережу. При цьому вони повинні мати такі загальні властивості:

  • мати однакову назву (без урахування організаційно-правової форми і виду діяльності);
  • розташовуватися в одній області, за винятком м. Київ;
  • належати до однієї рубрики;
  • мати загальний сайт або загальний номер телефону.
Обмеження. 
  • В одну мережу не може бути об'єднано організації з рубрик «Банки», «Банкомати» і «Термінали».

  • Організації з рубрики «Автосалони» може бути об'єднано в одну мережу лише за умови, якщо ці автосалони мають чотири або більше різних адрес в одному регіоні. При цьому необхідно створювати окремі картки організацій для кожної марки автомобіля.

  • Організації з рубрики «Пункт видачі» не можна об'єднати в одну мережу з організаціями з інших рубрик («Інтернет-магазин», «Магазин електроніки» тощо).

    Якщо у ваших магазинів є власні пункти видачі:

    1. У рубриці «Пункт видачі» розмістіть інформацію лише про ваші пункти видачі. Не зазначайте додаткові рубрики.
    2. Усі пункти видачі об'єднайте в одну мережу.
    3. Усі магазини об'єднайте в іншу мережу.

Як об'єднати філії організації в мережу

  1. Переконайтеся, що всі ваші філії додано у Довідник.

  2. Подайте заявку на об'єднання філій у мережу через форму.

    У заявці зазначте:

    • назву мережі організацій;

    • єдиний сайт мережі;

    • рубрику Довідника або вид діяльності мережі;

    • загальний телефон мережі;

    • назви і телефони усіх філій мережі, які є в Довіднику.

Коли дані буде додано, на зазначену адресу буде надіслано повідомлення. Зазвичай додавання нової мережі та прив'язування до неї філій триває близько двох діб.

Зв'язати філії в мережу

Як вибрати рубрику і додаткові параметри для мережі та філій

У заявці на об'єднання філій організацій у мережу потрібно зазначити рубрику (сферу діяльності), загальну для всієї мережі.

Для кожної філії можна зазначити до трьох рубрик, але хоча б одна із них повинна збігатися з рубрикою всієї мережі.

Для всієї мережі або окремої філії можна зазначити додаткові параметри.

Додаткові параметри різних філій можуть відрізнятися. Залежно від вибраних рубрик, ви можете вибрати потрібні параметри для кожної філії.

Докладніше див. у розділі Крок 2. Вибір рубрики та додаткових параметрів.

Як призначити головну філію в мережі

Призначити філію головною може лише власник
[no-highlight[

Авторизований користувач Яндекса, який додав інформацію про організацію в Довідник або підтвердив права на неї.

]no-highlight]
мережі, який підтвердив на неї права.

Якщо в мережу вашої організації входить понад чотири філії в одному регіоні, ви можете призначити одну із них головною. При цьому в результатах пошуку відображатиметься адреса цієї філії як основна адреса вашої організації.

Щоб вибрати головну філію в мережі:

  1. Зайдіть на сторінку редагування філії та перейдіть за посиланням Призначити головною філією в регіоні для мережі.

  2. Натисніть на кнопку Призначити.

Внесені зміни почнуть діяти протягом двох діб.

Як оновлювати дані про філії

Додавати філії й оновлювати дані про них можна кількома способами:

Через файл формату XML (рекомендовано) або CSV

Цей спосіб зручний для мереж, у яких понад 30 філій.

Переваги оновлення через файл формату XML:

  • Дані про ваші філії будуть завжди актуальні у всіх сервісах і мобільних програмах Яндекса. Ваші потенційні клієнти зможуть легко дістатися до найближчої філії за допомогою Яндекс.Карт, Яндекс.Навігатора та інших сервісів Яндекса.
  • Ви можете повністю автоматизувати передавання даних про філії, налаштувавши вивантаження даних зі своєї бази 1С, ERP (SAP, Axapta) або інших систем.

Докладніше див. у розділах Оновлення даних через XML-файл, Оновлення даних через CSV-файл.

Вручну через інтерфейс Довідника
Цей спосіб підходить для мереж із невеликою кількістю філій (менше 30), в яких інформація про філії змінюється рідко. Докладніше див. у розділі Як оновлювати дані вручну.
Розмістити дані на своєму сайті

Ви можете розмістити дані про філії на своєму сайті, щоб їх автоматично збирав робот Довідника. Це найменш ефективний спосіб, оскільки під час отримання даних можуть виникнути складнощі. Він може використовуватися лише у разі якщо інші варіанти вам не підходять.